Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

[B2] Knop Middenarmsteun

Hoi,

Beetje vreemd mischien maar mij ontgaat de functie van de onderste knop aan de voorkant van de middenarmsteun? :?

Mijn armsteum kan laag en als ik die knop induw nog een halve mm lager... ! 8)7 Heb me net even nuttig gehouden met het demonteren van heel het geval maar heb niets kunnen ontdekken van slijtage of iets wat er gesloopt/geforceerd uitzag.

Dus wat hoort mijn armsteun te doen wat hij nu niet doet...? |:( :)
 
Dit staat in het instructieboekje. :D

2zs4h04.jpg

(krijg 't plaatje even niet gedraaid met m'n phone)

Volgens mij zijn ze in Rüsselsheim iets vergeten? :>
 
Nee, dat werkt gewoon voor het oog zakt i vrijwel niets, maar probeer het eens je zal écht merken dat i beduidend lager staat ! nou rijd ik geen B2 mar als ik ermee rij, vind ik de gewone stand prima !


Knop indrukken en de armsteun naar beneden drukken, je zal ook merken dat je 'm dan een klein stukske naar boven kan trekken dan valt i weer in zijn normale stand.
 
Dat werkt hier wel jha, beetje minimale steloptie hoor. Heb ik lekker voor janl*l die steun eruit geschroeft :X :D Het enige is dat als de leuning in de onderste stand staat de mof voor de handrem klem word geduwd hierdoor is er bij mij een gat ingesleten... :(
 
Hahahaha, hilariteit alom. Het was me zelfs nooit opgevallen dat daar nog een knop onder zat. _O- _O- _O-

Zo zie je maar. Het blijft een auto vol met verassingen. :Y
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
warhamstr zei:
Dat werkt hier wel jha, beetje minimale steloptie hoor. Heb ik lekker voor janl*l die steun eruit geschroeft :X :D Het enige is dat als de leuning in de onderste stand staat de mof voor de handrem klem word geduwd hierdoor is er bij mij een gat ingesleten... :(

Nee hoor niet voor "die Jan" :)
Je hebt gewoon weer wat bijgeleerd van hoe je Omega nu weer met hoeveel vijsjes in welke volgorde in elkaar zit.
Let maar op, dat vergeet je nooit meer :b
 
Het is idd. net een Mercedes als je begint te sleutelen! Bij mijn Astra F flikkerde alles na de eerste schroef al uit elkaar, makkelijk maar het rammelde als een gek allemaal!
 
warhamstr zei:
Het is idd. net een Mercedes als je begint te sleutelen! Bij mijn Astra F flikkerde alles na de eerste schroef al uit elkaar, makkelijk maar het rammelde als een gek allemaal!


Qua klasse kun je een Astra F natuurlijk ook niet met een Omega vergelijken. Al helemaal niet met een B2 O-)

Beetje als vloeken in de kerk _O-
 
Omega-B2 zei:
warhamstr zei:
Het is idd. net een Mercedes als je begint te sleutelen! Bij mijn Astra F flikkerde alles na de eerste schroef al uit elkaar, makkelijk maar het rammelde als een gek allemaal!


Qua klasse kun je een Astra F natuurlijk ook niet met een Omega vergelijken. Al helemaal niet met een B2 O-)

Beetje als vloeken in de kerk _O-



Wil je nu insinueren dat een B2 nóg beter is als een B1 ?! :/ heb eigenlijk het idee dat her eerder andersom is ! en dat zeg ik niet omdat ik een B1 rijd, zou ook best graag een B2 3.2 Executive hebben hoor ;) maar ben gewoon een B1 fan (voorkeur) ach het is beide gewoon super O+


Een Astra F is ook een super auto, maar idd deze bevind zich in een andere klasse als de Omega, kan ook niet anders als je de nieuwprijzen bij elkaar neemt :)
 
Bovenaan