Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

[B2] Krijg mijn berichten niet open

Vanaf gister krijg ik mijn berichten (sms-jes) niet meer geopend :N

Radio gereset maar geen resultaat,ik kan wel bellen,gebeld worden en tekstberichten versturen dus de rest werkt gewoon.

Voor de volledigheid:

Radio aan,
krijg rechtsboven het envelopje ter aanduiding dat er berichten zijn,
druk op groene hoor zodat ik gelijk naar telefoon menu gaat,
geeft dan aan dat er berichten zijn,
selecteer berichten open,
maar schiet na enkele seconden over naar het main scherm,

Iemand een idee??
 

Vega

Medewerker
Administrator
Zitten er niet teveel berichten in, probeer eerst wat te verwijderen.
En kijk dan nog eens.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Ik heb hem ook een keer wat overspannen gehad nadat er teveel berichten in zijn geheugen stonden. Toen maar een tijdje blijven proberen, na een tijdje met succes waarna het opgelost was toen ik er een paar weggemikt had.
 
Ja,inmiddels nu wel te veel berichten maar daarvoor kreeg ik ze ook niet open.
Ik kan simpelweg niet meer in mijn berichten menu komen en kan de berichten dus niet verwijderen,<br /><br />-- 13 nov 2011 23:21 --<br /><br />
B-Buster zei:
Ik heb hem ook een keer wat overspannen gehad nadat er teveel berichten in zijn geheugen stonden. Toen maar een tijdje blijven proberen, na een tijdje met succes waarna het opgelost was toen ik er een paar weggemikt had.

Ja ,dat weet ik maar daarvoor moet ik wel in mijn berichten menu komen en dat lukt dus niet meer :N
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Dat begreep ik, maar dat zelfde had ik destijds ook. Toen ben ik maar met dezelfde eigenwijsheid blijven proberen.
 
B-Buster zei:
Dat begreep ik, maar dat zelfde had ik destijds ook. Toen ben ik maar met dezelfde eigenwijsheid blijven proberen.

Oow zoo ;)

Dan kijk ik t nog wel ff aan,moet aan t eind vd maand toch nog ff langs de VOD voor de bandenwissel,kan ik t dan nog bij hun voorleggen,

Thnx anyway d:)b
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Andere optie wellicht, als het een probleem blijft, SIM kaartje even in je telefoon stoppen en hem ontdoen van alle berichtjes. Daarna weer terugplakken in het kaartje.
 
Sim kaart in de gsm gedaan om de berichten te verwijderen,nu even afwachten of dat geholpen heeft,
 
Bovenaan