Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

baibai omegaland....

Maandag was het zover... de omega gedag gezegt en met de nieuwe aanwinst naar huis..

Astra 2.2dtr uit 2003...in de sport uitvoering

Foto-G3X8LFG6.jpg


Foto-YYVEGHSE.jpg


Foto-XHLZLPT3.jpg


Foto-ROBAPCW3.jpg



hij rijd prima..netjes 1 op 20 en toch lkkr 125pk onder de kap dus gaat goed van zn plek..toch mis ik stiekum de omega :')

misschien weer tot ooit!!
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Het is in ieder geval een leuke uitvoering en een erg mooie kleur. Zal vast leuk rijden. Succes ermee!
 

Colinh

Donateur 2023
Zonde, je was goed bezig met je Omega.

Ik vind het wel altijd een leuk model, de G. Mooie uitvoering ook, knappe kleur d:)b




Gr Colin
 
de rede van de wisseling is gewoon financieel het beste....de omega werd gewoon te duur voor 200+km per dag...t rijd heerlijk maarja..de astra is ook wel goed te doen..
gr..
 

Joep

Verbannen
Ik rijd nog geen 40 km per dag.. maar buiten dat de Omega een genot is om in te rijden, vind ik het een bloedmooie auto. :Y

En hoe minder je ermee rijdt, des te minder je hoeft te tanken. _O-
 

Colinh

Donateur 2023
Joep zei:
En hoe minder je ermee rijdt, des te minder je hoeft te tanken. _O-


Mijn vriendin reed eerst 50 km per dag en haalde 750 op 1 tank, ik rij nu 20 per dag en haal 600, dus niet helemaal waar :9
 
0rudy0 zei:
de rede van de wisseling is gewoon financieel het beste....de omega werd gewoon te duur voor 200+km per dag...t rijd heerlijk maarja..de astra is ook wel goed te doen..
gr..


Daarom staat de Omega hier als statussymbool en rijd mijn vrouw een Smart...................... :Y
 

yoyo

The UK brothers
Ik sluit mij aan bij deze meeste hier........zonde dat de Omega het veld moest ruimen....maar wel een heel mooie
uitvoering die astra, veel goedkope en zorgeloze km's toegewenst
 
Bovenaan