Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

baibai omegaland....

haha neej astra staat te koop omdat wegens priveomstandigheden de diesel teveel is geworden...en voor t geld wat ik kwijt ben voor de astra..rij ik liever weer omega(a) haha

dus iemand intersse in een bomvolle snelle astra diesel?:P
 
Mooi verhaal, ik net een astra de deur uit gedaan en weer een omega voor in de plaats. d:)b

En jij, kan je je eigen omega nog terugkopen ?
 
nee waar mijn ex-omega naar toe is het ik geen idee van...was na een handelaar die um binne paar dagen weer verkocht had...
 
0rudy0 zei:
nee waar mijn ex-omega naar toe is het ik geen idee van...was na een handelaar die um binne paar dagen ;) weer verkocht had...

....ik zie nu pas dat het eerste bericht al van november 2012 al is.

(Ik ben hier net nieuw en lees heel veel, zo ook dit bericht had alleen de datum niet in de gaten ;))

Groet :w
 
de astra is inmiddels weer vertrokke naar marokko...heb weer iets nieuwers gehaald (a) haha een astra uit 2005 met een 1.9 (120)pk net weer ff iets zuiniger dan de 2.2<br /><br />-- 03 feb 2013 20:13 --<br /><br />de astra is inmiddels weer vertrokke naar marokko...heb weer iets nieuwers gehaald (a) haha een astra uit 2005 met een 1.9 (120)pk net weer ff iets zuiniger dan de 2.2
 
314725_10151471162779453_1482102921_n.jpg


de enigste foto die ik momenteel heb..had um gemaakt toen ik hem vorige week ophaalde..
 
Als ik héél eerlijk ben: deze vind ik mooier dan de vorige...

Maar het is géén Omega :N ;)

Veel veilige km's toegewenst :Y
 
Bovenaan