Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Bandjes laten vervangen en uitlijnen

De afgelopen 2 weken dacht ik bij mezelf dat mn omi een beetje wiebelig reed en bromde.
Dit weekend weer eens tijd gehad om op mn gemak te kijken naar dit euvel.. gelijk schrok ik wel even...



Gisteren dus gelijk wezen bellen met Bourgonjen in Zwolle, kort uitgelegd welke maat en de minimum kwaliteit die ik wilde en dat het VANDAAG (gisteren dus) vervangen moest zijn.
Geen probleem, we hebben Continental Sport Contact 5 op voorraad en nog wel een gaatje aan het begin van de middag.
Ik dus tijdens de lunch daarheen, kort met de monteur gesproken en sleutels afgegeven.. wandelend terug naar het werk (290 meter rechts van de garage ;))

Om 4 uur werd ik netjes gebeld, alles was klaar, nieuwe bandjes, uitgelijnd en ik kon de auto ophalen zodra ik tijd had.
Na het werk (5 uur) erheen gewandeld, bakje koffie gedaan met de monteurs, uiteraard afgerekend, de oude bandjes bekeken en vrolijk naar huis gereden.

De kosten waren helaas wel weer 380 euries, maar ik kan vrolijk rondtoeren en zeggen 'ze is weer veilig' :)
Ik moet dan ook zeggen dat ik wel erg tevreden ben met die bandendealer :)
 
In ieder geval weer nieuw vers rubber onder je Omi liggen :) 380,- vind ik ook wel meevallen voor Conti SC 5 eigenlijk. Uiteraard blijft het veel geld, maar eveneens belangrijk om fatsoenlijke banden te hebben!
 
877bb281.jpg


die van mij zagen er zo uit na 35k Ik heb er nu Bridgestone Potenza RE050 onder liggen. Kijken hoe dat bevalt.
Ik heb ook de uitlijning laten testen maar deze was goed.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Ik denk dat dit gaat om de voorbanden, voor die prijs 4x Conti's lijkt me onmogelijk.


Hoe bevallen de banden?
 
B-Buster zei:
Ik denk dat dit gaat om de voorbanden, voor die prijs 4x Conti's lijkt me onmogelijk.

Zijn inderdaad puur de voorbanden, die waren echt naar de maan :(
Ze bevallen erg goed moet ik zeggen, lekker geruisloos weer, totaal geen op of aanmerkingen nog.. maar ach heb er pas 350km op zitten joh.
 
Ja dat dacht ik al, zat het terug te lezen maar stond er verder niet in. Maar goed, met uitlijnen erbij valt het nog mee.
 
Ja dat dacht ik al, zat het terug te lezen maar stond er verder niet in. Maar goed, met uitlijnen erbij valt het nog mee.
 
Bovenaan