Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

binnenkort weer met de omi spelen

zoals sommigen van het forum wisten ben ik bijna een jaar naar het buitenland gegaan voor mijn werk.
De omi is toen uiteraard veilig opgeborgen in de schuur. En nu is het mooie moment bijna daar!! Ik vlieg eind van de maand weer het land :f in en zal dan ook weer in nederland gaan werken. dit betekend dat ik de geliefde omi weer van stal kan halen en vertroetelen. O+
Heb de omi in het afgelopen jaar 2 keer even gestart in de schuur toen ik voor een weekendje terug was in nederland.
hij liep nog prima, dus ben heel benieuwd wat er tijdens de apk naar voren komt. Dit zal ik direct moeten doen want die is verlopen.
Zal dus als eerste weer een bezoekje aan der doktor brengen om even een grote beurt te doen!
Kan niet wachten!! :D :s :s

even wat plaatjes van mijn laatste tripje naar de ardennen met de omi:
407367199.jpg

407367197.jpg

407367198.jpg

407367196.jpg

407367195.jpg
 
jack-omegax3.0xe zei:
Waar in de ardenne zijn deze foto's gemaakt? Komt mij bekend voor.

In de buurt van Achouffe, was daar bij de brouwerij een pilsje nuttigen, stond daar in de buurt op de camping

@ralph en cruiser: Thnx!
 
Bosshawg zei:
jack-omegax3.0xe zei:
Waar in de ardenne zijn deze foto's gemaakt? Komt mij bekend voor.

In de buurt van Achouffe, was daar bij de brouwerij een pilsje nuttigen, stond daar in de buurt op de camping

@ralph en cruiser: Thnx!
Nederlandse camping toevallig Aux massotais? Wij staan daar vast op de camping.<br /><br />-- 13 apr 2014 19:07 --<br /><br />

Silo's staan op de achtergrond.
 
was volgens mij camping petit suisse bij Dochamps, er stond bij de buurman trouwens ook een mooie zilveren mv6 maar was geen forum lid want had even een babbel gemaakt. Mooie foto ook btw!

vertel op over Kabouter slurpy?....mijn vriendin is wel vrij klein, maar om dr nou gelijk kabouter te noemen :s >:)
 
heb die kabouters wel bij de toegangsweg zien staan ja. Nooit geweten dat iemand zon ding meegenomen had..
sommige mensen kunnen niet goed tegen de drank denk ik ^^
 
A chouffe en mc chouffe. Staan beiden voor en biersoort wat ze daar brouwen.

A chouffe staat voor het blonde bier wat ze al jaren brouwen en mc chouffe staat voor een donkerbier (soort tripple bier) wat ze nog niet zo lang brouwen.
 
R

Ralph

Gast
robert opschieten, meeting komt er aan en ook voor jou geen enkel excuus.
 
Bovenaan