Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Binnenverlichting

Hoi,

Mijn binnenverlichting blijft braden als ik de auto open doe met sleutel/centrale vergrendeling.
Denk zelf aan timerrelais maar waar zit die?

Gr. Wilfred :w
 
Misschien zit er water in die rubberen voelers die de verlichting laat ontbranden als je een deur open doet?
 

Joep

Verbannen
Klinkt misschien simpel maar wat is de stand van je lichtknop? Aan of uit? Zou dat eerst even checken. ;)
 

ommie b2

Heer van Stand
Nou, wat mij een keer overkomen is, is dat Jeroen blijkbaar de draaiknop had uitgetrokken en niet weer teruggedaan. Toen bleef de binnenverlichting ook branden en ik had werkelijk geen idee hoe dat nou weer kwam. Wist ik veel dat je die knop kon uittrekken enzo? Maar dat was dus erg gauw opgelost :$ :Y

toedels Yvonne
 
Als ik mijn auto open met de AB gaan er 2 lampjes branden naast de binnenspiegel en die doven korte tijd daarna.
Ik dacht dat dat normaal was?

Gr Rob vK
 

tonboy

Verbannen
ommie b2 zei:
Nou, wat mij een keer overkomen is, is dat Jeroen blijkbaar de draaiknop had uitgetrokken en niet weer teruggedaan. Toen bleef de binnenverlichting ook branden en ik had werkelijk geen idee hoe dat nou weer kwam. Wist ik veel dat je die knop kon uittrekken enzo? Maar dat was dus erg gauw opgelost :$ :Y

toedels Yvonne
Zo hee, dat ken ik al van kadett's uit de jaren "70. Weet alleen niet of dat nu nog zo is, maar bij de Omega's wel in ieder geval.
 

ommie b2

Heer van Stand
Ohh, wat dat betreft denk ik dat Wilfred dat ook wel weet. Maar voor t geval dat hij het, net als ik, niet weet...... en soms zie je het meest voor de hand liggende over het hoofd :P

toedels Yvonne
 
tonboy zei:
Zo hee, dat ken ik al van kadett's uit de jaren "70. Weet alleen niet of dat nu nog zo is, maar bij de Omega's wel in ieder geval.

Was bij mijn Corsa uit '99 ook. Wist ik ook niet totdat een vriend van me mij er ineens op wees :P.
 
rtvankampen zei:
Als ik mijn auto open met de AB gaan er 2 lampjes branden naast de binnenspiegel en die doven korte tijd daarna.
Ik dacht dat dat normaal was?

Gr Rob vK
Hoi Rob

Dat is nu het probleem er branden bij mij ook twee lampjes maar gaan niet meer uit.
Maar ik heb hier wat tips gekregen zal ze ff natrekken .
Overigens heb ik de 2lampjes eruit gehaald (blijven branden gevolg accu leeg )

Gr. Wilfred :w
 
Branden en doven is dus allebei normaal???

Trucker schreef:Mijn binnenverlichting blijft braden als ik de auto open doe met sleutel/centrale vergrendeling.


Dat hoort zo.
Peter

Als ik mijn auto open met de AB gaan er 2 lampjes branden naast de binnenspiegel en die doven korte tijd daarna.
Ik dacht dat dat normaal was?

Gr Rob vKRe: Binnenverlichting
door B-Buster » gisteren 17:07
Dat is ook normaal.

Gr Rob vK
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Nee, lampjes moeten na een tijdje uitgaan, ook meteen als je de auto op contact zet / start.

Gaan de lampjes in de deuren wel aan en uit zoals het hoort? Zo niet kan de zwarte schakelaar die het openen en sluiten registreert zijn werk (deels) gestaakt zijn.
 
Bovenaan