Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

BoardComputer

Hmmms is dit Chinees of zo?
34dq1b4.jpg


Kan iemand mij hier mee helpen in de goede richting uiteraard, het lijkt nu wel stuk.
Dirk.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Is inderdaad een defect display. Komt vaker voor bij die types. Kunt daar zover ik weet weinig aan repareren, beter vervangen voor een werkende.
 

Vega

Medewerker
Administrator
Ja die is wel heel erg kapot.

[mod]tevens verplaats naar het juiste topic[/mod]
 
Bij een sloperij een nieuwe kilometerteller en boardcomputer gehaald.
1z4wcbp.jpg

boardcomputer eruit gehaald.
2ynnj81.jpg

naar de auto de twee luchtblowers eruit wippen, twee schroeven verwijderen omdat hieronder de eerste schroef van de kilometerteller zit.
wwi3w1.jpg

kapje bovenop het stuur verwijderd, daaronder het tweede schroefje.
sl35dw.jpg

Gele stekertje achterop schermpje los trekken en het geel er voorzichtig uithalen.
724rv4.jpg

Displaytje los schroeven de ander weer terug erin stekkertje erin en dan meteen!!!!
eknr4l.jpg

En met dank aan mijn dochter in gesteld op 29 ipv 28 :)(
o2oif.jpg

Ziet er weer een stuk beter uit en mijn eerste klusje aan de Omi.
 
Mazzeltje, Dirk :Y
Vaak zijn die, van de sloperij, ook stuk (of een aantal pixels defect).
Bofkont :P

Mag ik de rest van de km-teller hebben ?
Ik ben (nog steeds) bezig met een ander project waar ik een aantal test-cases voor nodig heb :P

:w Ruud
 
yoyo zei:
MetalRush zei:
Mag ik de rest van de km-teller hebben ?
Ik ben (nog steeds) bezig met een ander project waar ik een aantal test-cases voor nodig heb :P

:w Ruud


Ik zat er gelijk aan te denken maar je was mij weer voor Ruud :X ;)

Wie het eerst komt......... ik verwacht dan wel wat OOP mechandice dan lol. Vechten jullie het onderling uit en ik doe hem in een doosje :s
 
Die van jou zal iets anders zijn, Aart.
Dit klokkenspel is van een B1 :)
Daar zitten kleine verschillen tussen t.o.v. een B2.
Ik heb zelf ook nog een klokkenspel uit een engelse Omega (B1) die mijn B2 echt niet lief vindt :N
Dus wat mij betreft mag je die van Dirk overnemen... maar ik wil je een 'teleurstelling' behoeden...
 

yoyo

The UK brothers
MetalRush zei:
Dus wat mij betreft mag je die van Dirk overnemen... maar ik wil je een 'teleurstelling' behoeden...

hmmmmm :'( weer een klokken winkel naar Tiel ;)
Dus op zoek naar een b2 klokkenwinkel
(niet echt aktief hoor, maar dit kwam mooi uit dacht ik.....niet dus hahaha)

It's yours
 
Uiteraard gaan degene die lukken weer terug de groep in.
Maar ik wil niemand met een dooie mus blij maken, dus doe nog niemand enige toezegging.
Dus even voor de duidelijkheid: ze zijn voor die tellerunit-mod, om te oefenen en als voorbeeld, maar gaan uiteindelijk weer terug naar de rechtmatige eigenaar of iemand binnen de community als de eigenaar er geen doel voor heeft of aangeeft een ander er blij mee te willen maken :)
 
Bovenaan