Het duurde ff voor de wegenwacht er was. Ze wouden hem eerst naar een garage brengen omdat ze dachten dat het een tapverbinding was.
zijn ze onder de auto gekropen ff kijken. heeft de beste man geen m12 bouten in de auto, ik blij dat we nog ff de bouten kist in de auto hadden gezet want die had ik wel in ons kistje.
hij ze vast gemaakt, ik heb nog wel gevraagd of hij er dubbele moeren op wou zetten.
het zijn geen 10.9 bouten maar 8.8 thz met overmaatse moeren dubbel afmoeren leek me wel verstandig.
zaterdag ga ik nieuwe 10.9 bouten monteren. weet iemand het aandraaimoment van de bouten.
Zijn je hardyschijven niet ze gootjes?? Dit zijn de rubber blokken tussen de bak en de as.
Gr Jack
opel omega B2 2.5DTI 2003 onyx (21_,22_,23_)
Als de hardyschijven niet goed meer zijn gaat dit dan gepaard met trillen?
er zit wel ergens een vervelende trilling in de auto, wat wel iets minder is geworden na er nieuwe bouten in de as zijn gekomen.
waar zijn de veren voor die je rechts ziet?
het vreemde blijf ik vinden dat je ook op de as geen schaaf schade of een andere schade zag. ik heb het idee dat er al 1 bout uit was want 3 m12 10-9 bouten afbreken op een koppeling die strak tegen elkaar zit vind ik vreemd.
alex