Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Caravan achterbank gordel

Illuminat0r

KnuffelBelg
Zonet op de technische keuring even de zweetdruppels op het voorhoofd gehad, echter alsnog weer wat geleerd....

De midden gordel rolde niet meer af.
Na wat suggelen en een telefoontje naar de VOD leerde ik dat de bank niet 100% vast geklikt zat.

Ik weer blij.
 

Maurice

OOP Chef de cuisine
ja Stijn, en wat wil dat zeggen ? :? zonder de bank zou de gordel nog steeds niet kunnen rollen ? :P

of heb je hem gekeurd zonder achterbank ? 7(8)7 hoef je ook geen gordels !!! :+ :+ :+
 

Vega

Medewerker
Administrator
Klopt, als de leuning niet goed in de vergrendeling zit dan werkt de middelste gordel niet.
Deze is dan geblokkeerd.
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
yoyo zei:
Ook bij een sedan?

Neen, bij een sedan zit die rol van de gordel in de hoedenplank, en dus heb je dat probleem niet...

maurice zei:
ja Stijn, en wat wil dat zeggen ? :? zonder de bank zou de gordel nog steeds niet kunnen rollen ? :P

of heb je hem gekeurd zonder achterbank ? 7(8)7 hoef je ook geen gordels !!! :+ :+ :+

Nene, ik heb het op tijd in orde gekregen in de wachtrij van de keuring, dus is OK.
Maar wilde dit gewoon even op het forum plaatsen ter info voor de Caravan eigenaars (die dat waarschijnlijk al allemaal wisten _O- )
 
Bovenaan