Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Carclean.nl is er dan eindelijk :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carclean.nl

OOP Sponsor
Sponsor
Ja ja mensen, ondanks de drukte hier eindelijk tijd gehad om even te registreren.

Ik ben Tim van Carclean.nl en sinds kort sponsor van jullie forum.

Een aantal mensen kennen ons al, maar niet iedereen, daarom even een kort verhaal (wat standaard, maar wel duidelijk):

Onze site is <a class="postlink" href="http://www.carclean.nl" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.carclean.nl</a> en wij verkopen alles dat met autopoetsmiddelen te maken heeft. Al enige tijd marktleider in ons segment en onze naamsbekendheid groeit nog steeds.

We zullen proberen om jullie te helpen met allerhande vragen over de verzorging van jouw auto.

Groeten,

Tim
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Hey, welkom inderdaad.

Hopelijk mogen er binnenkort ook pakjes naar het leuke Belgenlandje verstuurd worden :D
Want eerlijk, het is een mooie korting ;)\

groetjes
Stijn
 

yoyo

The UK brothers
Hallo Tim,

Leuk je hier aan te treffen, veel over je bedrijf gehoord en ook mooi dat de Fanatieke poetsers onder ons
een mooie korting kunnen verkrijgen op de artikelen uit jouw toch wel grote sortering schoonmaak/poets
en polijst materialen.

Tevens vind ik het toch wel bijzonder leukdat een sponsor persoonlijk op het forum komt kijken.
(dat zie je niet vaak) d:)b

Wie weet treffen we je ook nog wel eens op eoa meeting.
 

Carclean.nl

OOP Sponsor
Sponsor
Bedankt allen!!


Illuminat0r zei:
Hey, welkom inderdaad.
Hopelijk mogen er binnenkort ook pakjes naar het leuke Belgenlandje verstuurd worden :D
Want eerlijk, het is een mooie korting ;)\

Met een kleine toeslag van € 3,50 versturen we ook naar onze vriendelijke zuiderburen! *O*
 

Vega

Medewerker
Administrator
Tim,

Welkom hier, mooie uitbreiding voor ons forum deze kennis van jullie
Sjors, Jacco, Ruud even gaan zitten en een koud doekje pakken 8)7 , ook ik ga er zeker gebruik van maken. _O-

Enne Ruud dank voor alle inzet hier voor, *O*

:w
 
Hallo Tim,

Ook van mij van harte welkom op het OOP en Ruud; bedankt voor je inzet in deze.

En...
Vega zei:
Sjors, Jacco, Ruud even gaan zitten en een koud doekje pakken 8)7 , ook ik ga er zeker gebruik van maken. _O-
Ik kan mijn ogen niet geloven; het gaat echt gebeuren. Alhoewel, eerst zien en dan geloven :D

Groet,

Walter
 
Welkom Tim en collega's !
Want laten we niet vergeten dat er een geweldig team achter Tim staat.
Deze mensen zijn toegewijd en doen, zonder piepen, nét dat stapje extra.
Dát is een service die je niet vaak meer ziet tegenwoordig... er moet namelijk geld verdiend worden (ik kijk maar naar mijn eigen werkgever :N ).
Hopelijk kan Tim (dan wel collega) vragen beantwoorden in de De WasBox.
Tevens is er een apart kanaal voor vragen specifiek aan CarClean gericht: klik hier....
Uiteraard kun je ook op het forum van CarClean zelf ook terecht...
Nogmaals: van harte welkom Tim en ik hoop op een vruchtbare samenwerking :Y
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Leuk om te zien dat je ook tijd maakt om hier wat actief te zijn Tim. Dat kan ik, als Carclean fan, erg waarderen. d:)b

Goed dat Ruud ook de rest van het team aanhaalt, want Tim is niet de enige die daar voor het succes zorgt. Ook de vaste medewerkers en vrijwilligers zijn mede verantwoordelijk voor dat succes. Een mooi stel aldus mijn eigen ervaringen tijdens de workshops/ophalen van bestellingen.

Bottomline: welkom Carclean!
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Carclean.nl zei:
Bedankt allen!!


Illuminat0r zei:
Hey, welkom inderdaad.
Hopelijk mogen er binnenkort ook pakjes naar het leuke Belgenlandje verstuurd worden :D
Want eerlijk, het is een mooie korting ;)\

Met een kleine toeslag van € 3,50 versturen we ook naar onze vriendelijke zuiderburen! *O*

Kijk daar kan ik zelf niet voor rijden d:)b
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan