Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

CCR 2006

Hallo Allemaal

Is het mogelijk om een versterker met subwoofer aan te sluiten op de CCR 2006 ?? of is dat erg moeilijk ?
en bij mijn CCR2006 is het klepje voor de cd-wisselaar defect weet iemand hoe ik dat kan maken ? want hij blijft alleen maar open staan :? en klikt niet meer terug

Alvast bedankt Dave
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Is mogelijk volgens deze "job guide"...
<a class="postlink" href="http://www.omegaowners.com/forum/YaBB.pl?num=1174515451" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.omegaowners.com/forum/YaBB.pl?num=1174515451</a>

Ben ik gisteren toevallig tegengekomen...
Echter hou er rekening mee dat je hier al een serieuze electronische ingreep doet...

Je hebt na deze ingreep volgens mij een full-range line-level output op de 4 kanalen.
Ik weet niet of deze volume-afhankelijk is, maar dat lijkt me wel logisch.
Ook het verdere gebruik van de ingebouwde speakers weet ik niet vanbuiten.

je moet uiteraard wel op de versterker nog gaan filteren.

Ik heb het topic nog niet in detail gelezen. en dus ook nog niet uitgeprobeerd
(ik heb enkel een CD500 als spare en een ncdc 2015 in de Omega)

Grtz
Stijn
 
Waarom niet vervangen door een complete set met Bose, Dave ?
Ik kan natuurlijk niet in jouw portemonnee kijken, maar wellicht behoort dit tot de mogelijkheden ?
Het 'ombouwen' vergt nogal wat, als ik dat verhaal van Stijn zo lees...

V.w.b. klepje: probeer een (voorzichtig) het klepje dicht te drukken door alleen rechtsboven het klepje dicht te doen en dan iets meer kracht uit te oefenen als ie dicht is... ik voel bij mijn klepje dan een lichte 'klik' waarna ie dicht is. Doe ik het klepje dicht met 2 (of meer) vingers op meer/andere plaatsen, dan gaat ie weer open.
 
Ik heb vandaag de radio eens eruit gehaald en heb gezien dat er iets is afgebroken aan het klepje dat het volgens mij dicht moet houden :( en volgens mij is dat klepje niet apart te vervangen toch ? is wel erg jammer staat de heletijd dat klepje naar beneden :S

Wat die Bose set betreft zeker is dat leuk maar dan moet je dat ook ergens kunnen uithalen voor een leuke prijs :9~ :9~
 
Bovenaan