Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

CCRT2008 en Bose.

Effe een vraag, kan ik op een CCRT2008 ook een bose soundsystem aansluiten? Heb er een helemaal compleet gevonden.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Als het een Bose versie is wel... je hebt 2 versies van de CCRT2008. Is het geen Bose uitvoering dan is het er ook niet in te programmeren.

Als deze uit een Omega komt met Bose systeem is het uiteraard geen probleem. Kijk wel of je de codes erbij kunt krijgen of in ieder geval het chassisnummer van de auto waar hij uitkomt.
 
Het is een origineel omega B2 bose sound system.

Maar jij bedoelt waarschijnlijk of ik een ccrt2008 bose radio heb?? Zo ja hoe kan ik dat zien??
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Volgens mij, maar daar ben ik niet helemaal zeker van, moet er dan een Bose opschrift op het klepje voor de cassette staan.
 

Vega

Medewerker
Administrator
Moet erop staan als het goed is, anders kan je het zien als je radio uit zijn slee haalt er zit een stikker op met daarop een letter code.
Aan die letter code kan je dan weer zien wat voor radio het is.
Maar als er nu geen Bose inzit zal de radio ook geen Boze uitvoering zijn.

Of je zet er gelijk een NCDC2015 met CID in, die is namelijk wel Bose ready en je hebt gelijk navigatie.
 
_O- en dan ook nog een bose erin zetten? Gaat me een godsvermogen kosten. Het blijft de auto van de vrouw moet je maar denken.

Bose staat niet op het front, weet ik zeker.
 

Vega

Medewerker
Administrator
Jeetje, mag je vrouw niet naar goed geluid luisteren. 8)7

Tevens verplaats naar I.C.E.
 
Dan moet je de radio er helemaal uit halen _O-

Maar even zonder dollen: zo'n Bose systeem geeft écht een formidabel geluid.
Het kost [acro=InDerDaad]idd[/acro] wel een paar munten, maar je hebt er dan ook wel plezier van :Y
Er rijden hier een aantal leden rond die van (non-) standaard naar Bose zijn overgestapt... moet je hen maar eens vragen :)
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Zeker. Die Bose mod is absoluut de moeite waard. Dankzij (en met veel hulp van) Sjors heb ik dat destijds in m'n B1 omgebouwd, ik ben hem er nog dankbaar voor. :Y

In m'n B2 was dat ook een van de eerste dingen die ik wilde inbouwen, want eenmaal met een Omega incl. Bose sound rondgestuurd te hebben.. je wilt niet anders meer.
 

yoyo

The UK brothers
mmmm staat ook nog op mijn verlanglijstje, en daar blijft hij ook voorlopig.
(al zou ik best wel willen)
Eerst telefoon erin (en die nieuwe bumper en lip erop tesamen met de nieuwe side skirt en dan ook nog
een set Nav Teq kaarten phoeeeee even de bodem in zicht) en daarbij heb ik nog steeds geen goed setje
gezien voor een sedan.
En die wil ik niet zien ook anders......juist ja komt er één met een deegroller achter mij aan!!!
 
Voorlopig blijf ik nog even opzoek naar een compleet systeem. Qua radio, telefoon en cd is het geen slechte maar als wat beters tegen kom, compleet dan heb je kans dat ik de vrouw wel effe verwen.
Geld staat even op een laag pitje want ik heb een kadootje uit de USA onderweg.

vast.JPG
Op 19-02-11 wordt hij verwacht :9~
 
6 cil., 1800cc, injectie,2008 en 8200mijl, en verder alles wat je zou willen hebben zoals: ABS, TC, seatheater, handvat verwarming, navigatie, soundpakket, audio aansluiting voor mp3, memoryvering, cruise control, achteruit versnelling, banden spanningsensor en verder heel veel knopjes om te spelen en alle luxe die je wilt.
 

Vega

Medewerker
Administrator
Wheelnut zei:
6 cil., 1800cc, injectie,2008 en 8200mijl, en verder alles wat je zou willen hebben zoals: ABS, TC, seatheater, handvat verwarming, navigatie, soundpakket, audio aansluiting voor mp3, memoryvering, cruise control, achteruit versnelling, banden spanningsensor en verder heel veel knopjes om te spelen en alle luxe die je wilt.

Maar geen Bose. _O-

:w
 
Wheelnut zei:
Voorlopig blijf ik nog even opzoek naar een compleet systeem. Qua radio, telefoon en cd is het geen slechte maar als wat beters tegen kom, compleet dan heb je kans dat ik de vrouw wel effe verwen.
Geld staat even op een laag pitje want ik heb een kadootje uit de USA onderweg.

vast.JPG
Op 19-02-11 wordt hij verwacht :9~
Dat is geen YANK maar een JAP _O- _O-
 
Oooooh wat heb ik nú een hekel aan jou, Peter (Wheelnut... niet die andere Peter(s) _O- ).

Ik heb zelf ook naar een dergelijke machine gekeken. Bijna identiek. Full options. Rijdt ge-wel-dig, ik kan niet anders zeggen.
Helaas kwamen er wat andere perikelen om de hoek kijken waardoor ik mijn spaarcenten even anders moet verdelen.
Daarentegen heb ik niet echt te klagen met mijn huidige Japanner:
Venture.jpg


Venture-copy.jpg


Is al een wat ouder beestje aan het worden (1991) maar doet het nog goed.
Gaat ook zeker niet meer weg. Ik wilde alleen wat 'meer' (hoewel de Yamahe Venture er niet echt voor onder hoeft te doen, ondanks dat ze 2 cilinders en 500 cc minder heeft ;)).

Jij moet verplicht koffie komen drinken (in Tiel) als ie binnen is ! :P
 
Is ook een mooie machine en jammer dat Yamaha dat nooit heeft doorontwikkeld had een leuke strijd geworden tussen Honda en Yamaha.
Op dit moment rijdt ik met deze 3
IMG_0205.JPG
GL1500 aspencade.

img_0261.jpg
GL1000.

IMG_0366.JPG
CB750four.

Overgens de GL1500 en de GL1800 hebben Japan nooit gezien maar werden gebouwd in Maryland in USA. Staat zelfs op het frame nr. Made in the USA. :)<br /><br />-- 31 jan 2011 17:04 --<br /><br />Weer even ontopic:

Het blijkt dus dat een ccrt2008 uz9 wel bose voorbereid is en de uz2 niet. Raadt nou eens wat ik in de auto heb:.........






Yep de uz2, mooi de verkeerde :(
 
Bovenaan