Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

CDR2005 met telefoon/carkit

Goedenavond,

Onlangs was ik bij Berry in het mooie Friesland. Berry maakte een opmerking over mijn carkit Nokia 91, de microfoon zou niet origineel zijn want deze zou in de leeslampjes moeten zitten.
Echter, bij mij niet. Er zit namelijk geen microfoon in, heb wel het stekkertje gevonden (denk ik).
Ik heb een losse microfoon en vraag me af waarom, is dit ook ooit zo geleverd? Tevens heb ik iets op mijn voorruit, geen idee wat en waarom.

2hn1ggi.jpg


692x5s.jpg


f4px5u.jpg


vnkw44.jpg
 
Klopt dat de microfoon tussen de leeslampjes zit, bij mij zit ie er wel in. Op jou raam zit een GSM of GPS antenne geplakt.
 
Vandaag nog eens gekeken. Ik weet ook al waarom de microfoon bij mij er niet meer in zit _O-
De lampjes waren defect en ik heb op de sloop een hele 'nieuwe' gehaald... zonder microfoon dus haha.

Ik heb achter mijn verlichting dus nog twee stekkertjes, wie weet waar deze voor zijn?

kcehs.jpg
 

Vega

Medewerker
Administrator
Microfoon zit er niet standaard in.
Het is alleen voorbereid.
 
Vandaar dat ik met GSM of GPS reageerde, ik had zo'n zelfde antenne als GPS aan de track & trace systeem zitten in de vrachtwagen ;)
 
Bovenaan