Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

chip x25xe

Sja het is een standaard chip gemaakt voor de massa., en aangezien iedere auto anders is....

Het beste is om een chip speciaal voor jou auto te laten programmeren bij een tuner op een vermogens-testbank.
De chip in de ecu zit als het goed is in een socket wat inhoudt dat je hem gewoon kan verwijderen en terugplaatsen zonder soldeer werk.
Kost je wel wat meer maar dan heb je ook wel wat.

Mvg William
 
ja ok.. dacht voor kleine 30 euro 20 pk is niet duur!
kun je dus die chip van ebay er ook zo indrukken?

en ja het laten chippen op de bank is beter.. maar dan ga je al gauw richting 4 a 500 euro.. 7(8)7

en voor 4 a 500 euro en paar dagen hobbyén heb ik er een x30xe in hangen. :*)
 
Ik denk dat 20Pk extra wat hun zeggen in werkelijkheid misschien (als je geluk hebt) 14 a 15pk extra zal zijn.
Maar voor dat geld is het opzich wel leuk..

Betere upgrade is om er de nokkenassen uit een X30XE in te zetten,
Dan zet je 2 type G van de X30XE op je inlaat, das ook een extra winst van 14 a 15 Pk ..

Ik heb nu een setje G's liggen, binnenkort is m'n distributie aan de beurt en dan gaan ze erin :*)
 
Ik raad deze chips echt af! 2 vrieden van mij hebben een ebay-chip gekocht en 3 maanden later motor in de soep. Zoals hierboven al gezegd is iedere auto anders en wordt er anders mee gereden en is het dus aan te raden gewoon naar een erkende tuner te gaan die bij voorkeur een dynobank heeft. Dan heb je exact de winst beschreven, alsmede de mogelijkheid tot garantie om eventuele aanpassingen als het niet naar wens is!

Kost wat meer, maar dan ben je over het algemeen verzekerd van daadwerkelijk resultaat zonder schade ;)
 
Bovenaan