Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Co uitstoot x25xe

Vandaar...

Ik heb het bij Opel zelf ook even nagevraagd en ze gingen het mij bekijken.

Scheelt hem redelijk veel in de BIV, dus ik wil er wel zeker van zijn dat vadertje staat mij hier niet aan het belazeren is...
 
Re: Co uitstoot x25xe

Haha, omega rijden is altijd belazerd Door de staat _O- _O-

Maar toen ik de mijne inschreef was de biv voor een 2.5 gelijk aan die van een 3.0 dus waarschijnlijk vindt je het gewoon duur :b
 
Nu niet meer.
De BIV voor de 2.5 met 251 co uitstoot is rond de 600 euro en de voor de 2.6 met 279 co is zo'n 1200 euro...
Vandaar dat ik dat dus wel even met zekerheid wil weten.
 
Re: Co uitstoot x25xe

Ik heb trouwens eens snel opgezocht en vind verschillende gegevens terug 251 253 256 257 g co allemaal bij de 2.5 v6

Dus weet het ook niet meer
 
Re: Co uitstoot x25xe

lowflyer zei:
Ik heb trouwens eens snel opgezocht en vind verschillende gegevens terug 251 253 256 257 g co allemaal bij de 2.5 v6

Dus weet het ook niet meer

Het klopt dat er meerdere waardes zijn. De 276 van mijn 2.6 is de gecombineerde uitstoot
 
Antwoord van de DIV...

Omdat het om een ingevoerd voertuig gaat, beschikken wij niet over de juiste gegevens en hanteren wij de hoogst gekende waarde...

Moet ik bij Opel een attest aanvragen waarop staat hoeveel co2 mijn auto werkelijk produceert en dan kan ik daarmee een regularisatie bekomen.

Heb een attest gevraagd via de dealer en heb gevraagd of ze er kunnen opzetten dat ie 99 gram uitstoot.

Is benieuwd of dit gaat lukken...
 
Bovenaan