Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Cruisecontrol werkt niet

Mijn cruisecontrol werkt niet.

Weet iemand welke zekering ik moet hebben voor de cruise control?

Heb al onder de motorkap gekeken maar daaar lijkt alles goed te zijn.

Grt,
Jelle
 

Joep

Verbannen
Is bij mij dezelfde als de remlichten. Zekering 2B als het goed is, 15 ampére.
Weet niet zeker of dat bij de B1 ook zo is dus pin je er niet op vast. Zoiezo staat het ook in het instructieboekje.

Succes! d:)b
 
ik zal een kijken of het ook zekering 2B is

Alleen heb ik geen instructieboekje er bij.

Grt,
Jelle<br /><br />-- 05 sep 2012 22:18 --<br /><br />ik zal een kijken of het ook zekering 2B is

Alleen heb ik geen instructieboekje er bij.

Grt,
Jelle
 
Volgens mij moet het plaats F15 zijn en een 20 amp zekering. dit is wat ik hier over vond. F15, 20 Amp . . Reversing lights, Glove compartment light, Automatic level controlsystem, Cruise control system, Sunroof, Instrument illumination,Headlight range adjustment

Mvg, Jan Wieger
 
jwsmedinga zei:
Volgens mij moet het plaats F15 zijn en een 20 amp zekering. dit is wat ik hier over vond. F15, 20 Amp . . Reversing lights, Glove compartment light, Automatic level controlsystem, Cruise control system, Sunroof, Instrument illumination,Headlight range adjustment

Mvg, Jan Wieger
Dat is dan snel te zien, als je achteruitrij lichten niet werken en (een deel van) je dashboard verlichting.

Gr. Paul
 
Ik heb net in de zekeringkastje gekeken maar kan geen f15 20 ampere vinden.

Heb even een foto gemaakt van mijn zekeringkasje met schema.

Ik heb het gevoel dat de vorige eigenaar de zekering er uit heeft getrokken maar kan niet ontdekken waar hij eventueel in moet.

zbeqf.jpg



ay2j3m.jpg



Grt
Jelle
 
Er zit bij jou wel een zekering in vakje nummer 15, en ook nog 20 amp. dus dat is wel goed. er is iets meer loos.

Mvg, Jan Wieger
 
Misschien dat er toch wat mis is met het kastje van de cc zelf.

onder de motorkap.

maar wat mij opvalt is dat het wielletje van de achter ruitenwisser het ook niet doet,om hem harder en zachter te laten wissen


Grt,
Jelle
 
Dat wieltje is niet van de achter ruitenwuisser maar voor de interval tijd te regelen.

Zijn je rem en koppelings schakelaar nog wel in orde??? Als deze kapot zijn doet de cc het ook niet.
 
Oke dan weet ik dat ook weer dat het wieletje van de interfal :) :) :)

Ik dacht dat voor me achterwisser was hahahaha.. maar ik weet nu waar ie wel voor is 8)
Hoe kan ik er achterkomen of me rem schakelaar nog goed is en me koppeling schakelaar
 
Meten is weten. Alleen zitten ze op een hele leuke plaats. Rugbrekend en nekkrakend werk. Ze zitten boven aan de pedalen. Breek ze niet af.
 
Oke ik zal eens kijken of ik er bij kan :) :)

Hoop dat het lukt, niet dat ik cc vaak gebruik maar voor lange afstanden is het wel prettig :)

Grt,
Jelle
 
heb dat probleem ook gehad er was een draad gebroken de grijze bij de hendel aan het stuurkolom weer aan elkaar gesoldeerd en hij doet het weer
gr Eric
 
Bovenaan