Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Dave Stelt zich voor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Allemaal :w

Ik Ben Dave en ben al vanaf het begin van mijn Rijbewijs trouwe Opel rijder. Ben begonnen met een Kadett E 1.6i met daar na mijn Calibra Turbo gekocht te hebben (wat ik nog steeds heb :)) heb ik hem een beetje als goed weer auto gemaakt :P en voor de rest heb ik nog een Ascona B gehad waar ik een 2,2 in had gelegd na die ascona heb ik een Omega 3000 gekocht wat heel erg leuk was maar minder voor de beurs :9 dus toen een Corsa B gekocht was erg leuk maar toch erg klein ;) en toen weer een vectra B cdx waar ik een beetje pech mee had heb ik nu een Omega B2 2,2 16v comfort uit 2000 waar ik heel blij mee ben en het een super kleur vind (graphit 2) :9~ ik hoop dit ik jullie hiermee voldoende mee hebben geinformeerd en hoop dat ik hier een aantal vragen mag stellen en misschien ook een aantal kan beantwoorden _/-\o_
 

Vega

Medewerker
Administrator
Welkom Dave.

Je hebt al een aardige collectie Opels versleten.
Natuurlijk mag je vragen stellen, natuurlijk wel in de juiste topic's er komt gegarandeerd reactie op.
We missen nog één ding de foto's we zijn hier gek op foto's
 
Hallo Dave,

welkom in ons midden.
Wat ik je wel wil vragen is om, af-en-toe, wat leestekens te gebruiken. Dat leest een stuk prettiger en makkelijker.
Laat je door deze opmerking echter niet weerhouden om ons te voorzien van de nodige (on-)zin, foto's en vragen :)

:w Ruud
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan