De online versie van EPC

Discussie in 'Vragen e/o suggestie's m.b.t. documenten en handle' gestart door Andrew, 8 mrt 2012.

1. Andrew

Andrew 600.000

Voornaam:
    Andrew
    Model Omega:
    Opel Omega Z2.2XE Sport stationwagon LPG G3 2002
    Hedenmorgen was ik bij onze sponsor Eef en Huub (vestiging zuid) voor een setje nieuwe ruitenwisserbladen en ook nog een lastig onderdeeltje dat zelfs nog niet in hun eigen systeem stond (ze hadden het dus nog nimmer verkocht :N ). Zoals altijd even een gezellig praatje met de mij wel bekende medewerker achter de onderdelenbalie :k

Al pratende kwam hij met een wel heel interessante website, namelijk de online-versie van de EPC.......

Ik kende deze site nog niet en ik weet ook niet hoe compleet en actueel het is, maar ik had zojuist binnen 2 minuten dat lastige onderdeeltje gevonden met het juiste bestelnummer, dus naar mijn idee een redelijk complete website.

<a class="postlink" href="http://www.opeloem.com" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.opeloem.com</a>

Doe er jullie voordeel mee.

Ik zou zeggen: Eef en Huub _/-\o_ _/-\o_

Andrew

2. B-Buster

B-Buster Medewerker Administrator

Voornaam:
    Jacco
    Model Omega:
    B1 3.0 V6 H5 i-Line
    B2 3.0 V6 Executive
    Grappig dat ik Erick van E&H dinsdag een mail heb gestuurd met screenshots van die site, waarop de URL te zien is. Inderdaad een erg handige website.

Ik had hem nog even niet vermeld omdat ik na wat google werk op de onderdeelnummers die naar boven kwamen twijfelde of het echt zou kloppen, maar zo te zien dus wel. :)

3. MetalRush

MetalRush Medewerker Administrator

Voornaam:
    Ruud
    Handige link.
    Zal ik binnenkort eens aan een 'testje' onderwerpen :)

4. Slurpy

Slurpy

Voornaam:
    Michel
    Model Omega:
    Mercedes E-klasse 220 cdi
    Handige site. Staat al bij de favorieten. :)

5. opel_omega_steinmetz

opel_omega_steinmetz

Voornaam:
    Lars
    Model Omega:
    Opel Omega 2.5 DTI Executive Edition, Opel Omega 2.2 16V Elegance
    Zeer handig !

Had hem van BMW al, maar dit is een mooie aanvulling ;)
    Enigste wat ik een beetje mis, en de BMW site wel heeft zijn richt prijzen.

Wel handig om alvast onderdelen op te zoeken, scheelt alweer.

Bedankt Andrew

6. Andrew

Andrew 600.000

Voornaam:
    Andrew
    Model Omega:
    Opel Omega Z2.2XE Sport stationwagon LPG G3 2002
    Jazeker, al zou ik de onderdeelnummers wel altijd laten controleren. Ik heb enkele voorbeelden gecontroleerd aan de hand van VOD-rekeningen. De nummers staan er tot nu toe steeds tussen, alleen als je op onderdeel in de EPC (al dan niet online) zoekt, dan heb je soms wel 5 of nog meer keuzes qua onderdeelnummer. Dan moet je echt goed weten wat te kiezen. Maar handig is het zeker.

Andrew

7. Sjors-V6

Sjors-V6

Voornaam:
    Sjors
    Model Omega:
    Volvo S40, Omega 3.2 Design Edition,Cadillac Catera 2000 Sport, Omega A1

Dan moet je de EPL erbij hebben, zo zie ik de prijzen :) er is ook een prijslijst in PDF in omloop..

8. jack-omegax3.0xe

jack-omegax3.0xe

Voornaam:
    Jack
    Model Omega:
    Previous:opel omega station MV6 X3.0XE, Huidige B2 2.5dti onyx (21_,22_,23_)

Zou je die voor mij ook hier op wille posten??? Is wel makelijk met die bmw delen.

9. Electrodelic

Electrodelic

Voornaam:
    Ron
    Model Omega:
    Omega B2, 2.2 DTI 2002 120pk
    Is die ELP prijslijst al ergens te slurpen?

Deel Deze Pagina