Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

De online versie van EPC

Andrew

600.000
Hedenmorgen was ik bij onze sponsor Eef en Huub (vestiging zuid) voor een setje nieuwe ruitenwisserbladen en ook nog een lastig onderdeeltje dat zelfs nog niet in hun eigen systeem stond (ze hadden het dus nog nimmer verkocht :N ). Zoals altijd even een gezellig praatje met de mij wel bekende medewerker achter de onderdelenbalie :k

Al pratende kwam hij met een wel heel interessante website, namelijk de online-versie van de EPC.......

Ik kende deze site nog niet en ik weet ook niet hoe compleet en actueel het is, maar ik had zojuist binnen 2 minuten dat lastige onderdeeltje gevonden met het juiste bestelnummer, dus naar mijn idee een redelijk complete website.

<a class="postlink" href="http://www.opeloem.com" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.opeloem.com</a>

Doe er jullie voordeel mee.

Ik zou zeggen: Eef en Huub _/-\o_ _/-\o_

Andrew
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Grappig dat ik Erick van E&H dinsdag een mail heb gestuurd met screenshots van die site, waarop de URL te zien is. Inderdaad een erg handige website.

Ik had hem nog even niet vermeld omdat ik na wat google werk op de onderdeelnummers die naar boven kwamen twijfelde of het echt zou kloppen, maar zo te zien dus wel. :)
 
Zeer handig !

Had hem van BMW al, maar dit is een mooie aanvulling ;)
Enigste wat ik een beetje mis, en de BMW site wel heeft zijn richt prijzen.

Wel handig om alvast onderdelen op te zoeken, scheelt alweer.

Bedankt Andrew
 

Andrew

600.000
opel_omega_steinmetz zei:
Wel handig om alvast onderdelen op te zoeken, scheelt alweer.

Jazeker, al zou ik de onderdeelnummers wel altijd laten controleren. Ik heb enkele voorbeelden gecontroleerd aan de hand van VOD-rekeningen. De nummers staan er tot nu toe steeds tussen, alleen als je op onderdeel in de EPC (al dan niet online) zoekt, dan heb je soms wel 5 of nog meer keuzes qua onderdeelnummer. Dan moet je echt goed weten wat te kiezen. Maar handig is het zeker.

Andrew
 
opel_omega_steinmetz zei:
Zeer handig !

Had hem van BMW al, maar dit is een mooie aanvulling ;)
Enigste wat ik een beetje mis, en de BMW site wel heeft zijn richt prijzen.

Wel handig om alvast onderdelen op te zoeken, scheelt alweer.

Bedankt Andrew



Dan moet je de EPL erbij hebben, zo zie ik de prijzen :) er is ook een prijslijst in PDF in omloop..
 
opel_omega_steinmetz zei:
Zeer handig !

Had hem van BMW al, maar dit is een mooie aanvulling ;)
Enigste wat ik een beetje mis, en de BMW site wel heeft zijn richt prijzen.

Wel handig om alvast onderdelen op te zoeken, scheelt alweer.

Bedankt Andrew


Zou je die voor mij ook hier op wille posten??? Is wel makelijk met die bmw delen.
 
Bovenaan