Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

De voorstelling...

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anonymous

Gast
Beste Allemaal,
Mijn naam is John en ik kom uit Zwolle, momenteel ben ik 54 jaar, maar ik wordt vaak 3 weken jonger geschat…in 1978 BE rijbewijs gehaald…E kregen we toen nog gratis…aan Opels heb ik er de nodige gehad, de Kadett, Ascona, Manta, Commodore 2.5, Commodore 2.8 GS en natuurlijk ook de Commodore G/SE Coupe..Kapitein, Admiraal en ook de Diplomat V8…Omega A, Omega B1 2.5.

Vorige week was ik samen met “Berry Zwolle” opzoek naar een klein, zuinig en handig boodschappenwagentje…begrijpelijk dat onze keuze viel op een MV6 van 1996….

Momenteel hebben we ook nog een Commodore C 2.5S van 1979 en daar zoeken we nog een 3.0 v24 in lijn voor, uiteraard ook de nodige BMW 6 cilinders gehad…een BMW 2800 Sedan uit 1973 hebben we nog steeds…maar daar hebben we uit verveling maar een 3.2 liter uit een 732i in gezet…

Hartelijke groet,
John
 
Welkom op het forum! Zoals altijd in dit subforum wordt gezegd: wij zijn gek op foto's! (ik reageer met name omdat ik wel foto's van de 2800 wil zien :9~ , ookal is het niet eens een Opel. Ach, Duits is Duits toch?)
 
welkom John, helemaal mee eens wat die foto's betreft.
BMW altijd goed ! en die Commodore coupe was toen en nog steeds een heel mooie auto

dus!!! kom maar op . . .
 

Berry

OOP Huisleverancier
Hai John heb je je eindelijk aangemeld werd tijd man ;)
Heb je Berry Z lekker aan je mv6 laten sleutelen 8)
Gr Berry M
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Welkom John!

Leuk boodschappenautootje hoor. Net als de rest van de projecten en autohistorie. Met zo'n introductie ontkom je er inderdaad niet aan die zaken met ons in beeldmateriaal te delen. ;)

:w Jacco
 
inderdaad om te beginnen heet ik je welkom op het forum! :b en heel graag verplicht ik jou tot foto's te plaatsen 8)
 
Welkom! leuke autos heb je allemaal gereden :)
ben ook benieuwd naar een paar fotos, ook van je boodschappenwagen natuurlijk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan