Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

defecte afstandsbediening

Hallo allemaal,

Recent heeft de tweede (en laatste) afstandsbediening het ook begeven. Eerst kon ik nog wat losse contacten solderen en heeft deze het weer een paar maanden gedaan.
Alleen nu is deze echt stuk (batterij klip gebroken en printplaat beschadigd). De eerste viel van mijn sleutelbos en werd overreden ;w door een vrachtwagen.

Mijn vraag is of deze alternatief of tweede hands verkrijgbaar zijn. En zo ja waar kan ik die verkrijgen. Bij de Opel dealer vragen ze bijna tachtig euro per stuk voor een nieuwe en dat vind ik toch wel een beetje te gortig.
Ik zal een foto erbij doen van het model.

Bedankt alvast en groet, Cor.

foto1.gif
 

Vega

Medewerker
Administrator
Wat je zou kunnen dien is de cv module helemaal vervangen door een nieuwere type waar de AB aan de sleutel zit.
 
Oh dat kan dus ook nog. Is dat tweede hands te krijgen en moet ik dan ook niet de cylinders van de deuren vervangen of kan je de sleutel (het stalen gedeelte) los halen en overzetten.
 
ik heb deze afstandsbediening nog wel liggen nieuw in verpakking

de maar een pb bij interesse

mvg henri
 
Even nog een opvolging:

Inmiddels heb ik, met dank aan Henri d:)b , twee nieuwe ab's. Vanmorgen was ik in Nieuwleusen en ben daar even langs de Opel dealer Ophoff geweest want ze moesten nog wel ingelezen worden voor deze Omega.
Echt we zijn weer heel blij hiermee, zeker zoals ik al schreef nu het deurslot steeds meer kuren krijgt.

Groet, Cor.
 
Bovenaan