Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Deur panelen losmaken

Heren,

Loop al even te zoeken met de zoek functie maar kan het niet vinden. weetdathet al eens besproken is maar toch

Kan iemand mij vertellen hoe ik de deur panelen van de voor deuren los kan maken? Heb nieuwe speakers en wi deze in bouwen.

Alvast bedankt

Gr.

Martijn
 

renepaul

Donateur 2024
2i87xqo.jpg


Hier een plaatje waar de schroeven zitten
 

Joep

Verbannen
Voor de speaker hoef je alleen het roostertje wat voor de speaker zit los te klikken, schroefje wat daarachter zit los draaien en dan het gedeelte rondom de klink losklikken en weghalen.

Voor de grote speaker moet heel het paneel eraf.
 
Kijk, dat kan ik ook weer gebruiken. Bij mij is het deurpaneel een beetje los bij de knop van de centrale deurvergrendeling. Volgens mij zit daar een strip met clips en heeft die strip losgelaten ofzo.
Stond al een tijd op mijn lijstje om dat eens los te halen en te repareren. Met dit handige plaatje staat het gelijk een stuk hoger op mijn lijstje. d:)b
 
wel oppassen met het paneel van boven loshaken wil wel eens vast blijvern zitten en dan heb je kans dat je de strip lostrekt aan de bovenzijde
 
jacques zei:
wel oppassen met het paneel van boven loshaken wil wel eens vast blijvern zitten en dan heb je kans dat je de strip lostrekt aan de bovenzijde

Ik denk dat dat bij mij al eens is gebeurd.
 
Heb ik vorige week ook gerepareerd, voorzichtig loshalen en alles ontvetten en met goede lijm alles weer op de plaats lijmen,
ik heb van die mini lijmklemmen genomen om het te fixeren en te laten drogen, zit er nu weer netjes op.
 
Bovenaan