Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Deurpanelen

Hallo

Ik heb pas een B2 gekocht maar nu heeft hij op de deurpanelen nog al wat ring schade (krasjes op dat zachte plastic) heeft iemand van jullie dit probleem al eens op een mooie manier opgelost ? Of kun je dat zachte er met iets afkrijgen ? Is het misschien mooi als het gespoten wordt ?

Ik zie graag een paar resultaten op foto :P
 
Ik denk dat iedereen met een B2 dat probleem heeft.
Er is al ergens een topic over denk ik maar ik denk niet dat er een kant en klare oplossing voor is. :N
 
Slurpy zei:
Ik denk dat iedereen met een B2 dat probleem heeft.
Er is al ergens een topic over denk ik maar ik denk niet dat er een kant en klare oplossing voor is. :N

Yep. Dat probleem duikt nu eenmaal op na zoveel jaren van gebruik. Enige echte remedie is nieuwe kopen. Kosten iets van 30/40 euro per stuk, dacht ik zo.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Valt inderdaad weinig aan te doen. Afkrabben zal ook niet echt netjes worden.

Die van mij moeten ook vervangen worden. Als ik nieuwe heb ga ik eens proberen de oude met schuur/polijstpapier op te schuren en daarna met iets als PlatiX van Meguiars verder polijsten. Ik denk dat het dan té glimmend wordt, maar wil het weleens proberen.
 
Ok dan ga ik maar eens bij de dealer informeren wat nieuwe kosten want het is toch wel een stuk mooier zonder die krassen :9
 
Dennis,

Jij als VODDER ( _O- ): Kunnen we hier niet een mooie inkoop-actie voor organiseren, via jouw baas ?
Stel het hem eens voor. Kijk en informeer eens wat er eventueel te regelen is.
Al dan niet met tegenprestatie: gratis reclame op de portal van zijn mooie garage :Y

:w Ruud
 
caliturbo zei:
Ok dan ga ik maar eens bij de dealer informeren wat nieuwe kosten want het is toch wel een stuk mooier zonder die krassen :9


Zie net dat je in de buurt van Maastricht woont. Waar ergens(wijk)? Want je zit dan ergens behoorlijk kort bij mij in de buurt _O-
 

yoyo

The UK brothers
Rechter deurgreep bestelnummer: 2240464 prijs € 27,90 ex ;)
Linker deurgreep Bestelnummer: 2240463 prijs € 41,45 ex :|

Gewoon te bestellen bij de VOD (net besteld en as Donderdag moet het binnen zijn) :Y :s
komt mooi uit als ik mijn vakantiebestemming ben, dan kan ik het lekker voor de deur doen. :Y
 
Kom eigenlijk uit wijk 27 maar woon nu in een dorp net buiten maastricht

Waarom deurpaneel rechts goedkoper dan links :( en is alleen de handgreep neem ik aan ?

Greetz Dave
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Het enige verschil is dat in de ene de uitsparing voor de elektrische ramen wat groter is. Verder scheelt het zover ik weet he-le-maal niets. Achja, rare jongens soms, er zal wel weer een of andere reden achter zitten. :P
 
yoyo zei:
Gewoon te bestellen bij de VOD (net besteld en as Donderdag moet het binnen zijn) :Y :s
komt mooi uit als ik mijn vakantiebestemming ben, dan kan ik het lekker voor de deur doen. :Y

Ik dacht dat vacantie was om uit te rusten???? :k

Haha ben hier al bijna twee weken op de camping en ook elke dag bezig. :h 8)7 Ach ja ik kan ook niet stil blijven zitten. |:( Dan kruip ik tegen de muur omhoog.


Gr Jack
 

yoyo

The UK brothers
Tsjaa ik hoopte steeds op wat mooi weer, maar dan moet er een stevige boswandeling worden gehouden volgens
het opperhoofd alhier (mijn vrouw dus) :h

Maar het zal heus wel een keer lukken hier, maar ik moet eerst met een kanon een duif hier naar de Duivenhemel helpen,
want elke keer als ik de auto schoongemaakt heb, heb ik buiten de diverse blaadjes enz ook steeds en ernorme hoop duivenstront
op de auto :( :( })
Ik heb al een hoes gekocht, maar dan moet hij eerst schoon zijn alvorens de hoes erover mag! :F

Maar goed ik heb nog 2,5 week te gaan hier in het midden van het land. :f d:)b
En die deur grepen moeten er in komen! :Y
 

yoyo

The UK brothers
Goed eindelijk de moet bij elkaar genomen om de panelen eraf te halen (ook ivm de cv)
De deurpanelen eraf gehaald en toen wilde ik de kale deurgrepen vervangen maar......
(even een foto jatten van Stijn)
Die zwarte rondjes zijn het probleem.
img1203np.jpg


Er zitten een soort kunststoffen ringetjes die op hun beurt volgens mij zijn verbonden met oa de deurgreep.
mijn vraag is dus :hoe zitten deze vast? het lijkt wel gesmolten....maar hoe en waaraan allemaal?(ik weet het niet)
 

yoyo

The UK brothers
Er zitten aan de bovenkant van de deurgreep 6 gaten.
Die zit op zin beurt tussen de deurbekleding en de binnenzijde van de deur.
Als je deze uitgaat boren zit je toch dwars door de bekleding heen.

Ik zie in die ringetjes wel wat zitten in de vorm van afgebroken of gesmolten pennetjes.
weet jij meer dan?
 
yoyo zei:
Rechter deurgreep bestelnummer: 2240464 prijs € 27,90 ex ;)
Linker deurgreep Bestelnummer: 2240463 prijs € 41,45 ex :|

Gewoon te bestellen bij de VOD (net besteld en as Donderdag moet het binnen zijn) :Y :s
komt mooi uit als ik mijn vakantiebestemming ben, dan kan ik het lekker voor de deur doen. :Y


De linker van een Vauxhall bestellen ;)
 

yoyo

The UK brothers
Daar heb je wel een punt, maar onderdelen uit Engeland laten komen kost ongeveer
net zoveel als een nieuwe bij de VOD.

Maar de volgende vraag staat nog steeds.

yoyo zei:
Er zitten aan de bovenkant van de deurgreep 6 gaten.
Die zit op zin beurt tussen de deurbekleding en de binnenzijde van de deur.
Als je deze uitgaat boren zit je toch dwars door de bekleding heen.

Ik zie in die ringetjes wel wat zitten in de vorm van afgebroken of gesmolten pennetjes.
weet jij meer dan?
 
Bovenaan