Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hallo forum genoten, wie kan mij vertellen hoe je een distririem spant van een x25xe. Snap er nu geen ruk meer van. Beschrijving van gates moet je hbo voor gehad hebben.
Van een 4 cillinder wil nog wel lukken, maar dit gaat wat ver....
Wat een monteurs zeg zoveel jaar op school weg gegooid had beter in de kroeg kunnen gaan zitten was het niveau het zelfde geweest.
Wat was nu het probleem??? De nokkenastandwielen kun je op twee manieren monteren en waar ik voor vreesde is uitgekomen. Tandwiel drie stond op vier en anders om waardoor bij de inlaat slag de uitlaat kleppen open gingen. Na vier uurtjes hard doorwerken liep ze mooi en netjes stationair.
Al met al weer een succesvolle redding. Laat trouwens ook zien dat niet iedere monteur bekwaam genoeg is om aan een omega te sleutelen.
Kleppen versleten ?
Hoeveel km heeft ie gelopen, René ?
Heeft jouw Omi extreem zwaar werk gedaan (in haar vorige leven, dat jij weet) ?
Ratelen kan vanalles zijn... denk bv ook eens aan de waterpomp (wanneer is deze bij jou voor het laatst vervangen ?).
De omi heeft toch al een respectabele 290.000 km gelopen.
Ook heeft hij een trekhaak, die er niet voor niks onder zit denk ik dan maar.
Ik weet niet echt het verleden van deze omi, maar zie aan sommige raparatie's en staat van onderhoud, dat hij geen beste baasjes gehad heeft helaas.
Het geluid klinkt toch echt als klepperen. Zeker als hij koud is.
Waterpomp is bij 260.000 vervangen met de dis bij de VOD.
Heb ik toen uit voorzorg laten doen omdat de historie niet bekend was.