Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

d'n opel

Vandaag eindelijk bandjes op de "nieuwe velgen" gelegd. Werd tijd, de 15" standaard omega velgen hadden nog wel wat rubber, maar die zat al ruim op de slijtage indicatoren. Desondanks geen problemen gehad in de sneeuw 8)

Anyway, gezien deze velgen toch wel een foto waard waren wil ik die wel ffkes delen ;)

P1716_22-03-10.jpg
 
Hele mooie velgen, Joey :Y
Ik ziet een velgenbed die schreeuwt om gepolijst te worden :P

Nog verdere upgrade-plannen??
 
Ziet er goed uit. Mooie velgen. Staat de Omi ook goed. Wat die velgranden betreft; pfff, kom maar eens bij mij in de garage kijken. Ondertussen heb je zowat een zwemband nodig voor alle zweet op de vloer door dat polijsten :D .

Groet,

Walter
 
MetalRush zei:
Hele mooie velgen, Joey :Y
Ik ziet een velgenbed die schreeuwt om gepolijst te worden :P

Nog verdere upgrade-plannen??


De roestige achterportieren vervangen 7(8)7

Wellicht een keer verlagen als ik voor weinig een setje tegenkom.

Nu eerst maar eens afwachten op de centreerringen. Die krijg ik donderdag binnen. Tril nu zowat uit de auto hahaha
 
GV$^#%^$^%&@%&%#((#D(^@*^ :X :(

Het hobbelde nogal. Dus eerst maar eens centreerringen gekocht die wel paste. Nog hobbelen. Vandaag dus ff beter gekeken....

GVD-se kut jong op marktplaats zei dat die velgen 5x110 waren... Zijn dus 5x112 }:)

Op zoek naar setje schuifbouten dus...

MAAR, inmiddels wel de roestige linker achterdeur vervangen 8)
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Grmbl, dat zijn weer van die vervelende verrassingen..

Wel leuke velgen trouwens. :)
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
nismo joe zei:
GV$^#%^$^%&@%&%#((#D(^@*^ :X :(

Het hobbelde nogal. Dus eerst maar eens centreerringen gekocht die wel paste. Nog hobbelen. Vandaag dus ff beter gekeken....

GVD-se kut jong op marktplaats zei dat die velgen 5x110 waren... Zijn dus 5x112 }:)

Op zoek naar setje schuifbouten dus...

:? Hoe heb jij dan je bouten derin gekregen???
Dat komt toch nooit uit zonder schuifbouten!! :?
Zelfs met schuifbouten is het 'chipoteren' om het uitgelijnd te krijgen, die boutgaten.
En ik spreek uit ervaring want rij zelf met 5x112 velgen...
 
nismo joe zei:
Vandaag eindelijk bandjes op de "nieuwe velgen" gelegd. Werd tijd, de 15" standaard omega velgen hadden nog wel wat rubber, maar die zat al ruim op de slijtage indicatoren. Desondanks geen problemen gehad in de sneeuw 8)

Anyway, gezien deze velgen toch wel een foto waard waren wil ik die wel ffkes delen ;)

P1716_22-03-10.jpg




Mooie Omega hoor !!

Waar ik en Ruud ons over zien is de mistlamp voor, is deze nu stuk ? het ziet er zo helder uit !
 
Bovenaan