denk laat me hier ook maar eens voorstellen.. mijn nickname is drakos en rij dagelijks een calibra 8v in originele staat, verder heb ik nog een calibra v6 4x4 voor hobby/show
maar de reden dat ik me hier heb aangemeld is mijn laatste aanwinst.. een full option omega 2.5 uit 94
de omega is een bekende van hier maar is de laatste jaren flink om zeep geholpen helaas.. wat dan voor mij niet uitmaakte aangezien ik hem wel soort van vermoord heb nu uiteraard om hem een nieuw leven te geven
toen ik hem kocht zag hij er zo uit.. plastidip kapotte koppakking, maar verder meer dan redelijk, weinig roest en smerig maar netjes
en nu het slagveld.
na een paar uur slopen zag hij er zo uit
interieur,airco,traction etc eruit,
maar dat kan lichter..
abs eruit, draadboom gestript, accubak weg, onodige beugels weg
en uiteraard de koppen eraf, deze zijn inmiddels gevlakt en opgelapt maar nog niet gemonteerd ivm ruimte onder de kap.
en nu begint het slagveld pas.
deuren geskint, zitting van de achterbank eruit, tussenschot eruit, dash leeggehaald alle loze beugeltjes en uitstekende montagepunten verwijderd etc
en dit is het resultaat kwa hoogte.. zitten nu nog eibach -4/6 veren onder
zoals jullie zien is een gedeelte van de plastidip al eraf, maar aangezien ze maar 1 laag hebben gespoten is dit echt een nachtmerrie.. plus dat het nog wel soort van handig is nu kwa beschadigingen e.d.
volgende stap word het nodige afwerken, bitumen eruit, stoelframes erin lassen voor de kuipen, en dan naar de lasser voor de rolkooi.
hierna komen de lexaan ramen, iets schroefsetachtigs (dit ga ik zelf fabriceren), nieuwe remleidingen, brake ducts en verzin het maar wat er verder nodig is om het tot een goed einde te brengen op het circuit
maar de reden dat ik me hier heb aangemeld is mijn laatste aanwinst.. een full option omega 2.5 uit 94
de omega is een bekende van hier maar is de laatste jaren flink om zeep geholpen helaas.. wat dan voor mij niet uitmaakte aangezien ik hem wel soort van vermoord heb nu uiteraard om hem een nieuw leven te geven
toen ik hem kocht zag hij er zo uit.. plastidip kapotte koppakking, maar verder meer dan redelijk, weinig roest en smerig maar netjes
en nu het slagveld.
na een paar uur slopen zag hij er zo uit
interieur,airco,traction etc eruit,
maar dat kan lichter..
abs eruit, draadboom gestript, accubak weg, onodige beugels weg
en uiteraard de koppen eraf, deze zijn inmiddels gevlakt en opgelapt maar nog niet gemonteerd ivm ruimte onder de kap.
en nu begint het slagveld pas.
deuren geskint, zitting van de achterbank eruit, tussenschot eruit, dash leeggehaald alle loze beugeltjes en uitstekende montagepunten verwijderd etc
en dit is het resultaat kwa hoogte.. zitten nu nog eibach -4/6 veren onder
zoals jullie zien is een gedeelte van de plastidip al eraf, maar aangezien ze maar 1 laag hebben gespoten is dit echt een nachtmerrie.. plus dat het nog wel soort van handig is nu kwa beschadigingen e.d.
volgende stap word het nodige afwerken, bitumen eruit, stoelframes erin lassen voor de kuipen, en dan naar de lasser voor de rolkooi.
hierna komen de lexaan ramen, iets schroefsetachtigs (dit ga ik zelf fabriceren), nieuwe remleidingen, brake ducts en verzin het maar wat er verder nodig is om het tot een goed einde te brengen op het circuit