Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

een Belg meldt zich

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi ,

Ben de Max 58 jaren jong, heb al enige omega's versleten tot voor kort m'n vriendin mijn 2.2 Executive DTI total los heeft gereden :(
Ik wist in Duitsland een mooie 2.6 Executive V6 staan met amper 40duizend km op de teller en ben dan deze maar snel gaan afhalen en nu wéér zéér tevreden aan het wegdromen... zo een fantastische wagen!
In het voorjaar komt er LpI in en zou hier wél graag wat verder info kunnen gebruiken want ik had al ééns een 2.5 V6 in het verleden en deze viel niet zo méé op gas :N

Verder wens ik iedereen hier véél leesplezier en allen mooie feestdagen toe d:)b
 

yoyo

The UK brothers
Hartelijk welkom hier op het OOP Max.
De vraag die je stelt kan je het beste onder een daarvoor bestemd onderwerp plaatsen, maar goed
je komt maar net binnen rollen dus dat kon je ook niet weten.
Maar goed toch even een kort antwoord op dat LPG, verhaal de één doet het goed en een ander heeft er weer problemen mee.
Kortom het kan vriezen of het kan dooien , maar over het algemeen moet het geen problemen opleveren.

En dan onze vraag aan jou...... we zijn gek op foto's (wel van je Omega dan wel te verstaan he ;) )
 

Andrew

600.000
Max,

Welkom op dit forum. Zonde van die Executive, zolang je vriendin er maar zonder kleerscheuren vanaf is gekomen.

Wat betreft je vraag over LPG: Inderdaad zoals Aart al zegt wat wisselend. Ikzelf heb de originele Opel-versie en die werkt perfect. Maar stel je deze vraag aan MetalRush dan krijg je denk ik een heel ander antwoord. En ik neem aan dat je met Lpi bedoeld vloeibare LPG-injectie, daar heb ik geen ervaring mee, maar een vriend heeft dat in zijn Mercedes ingebouwd en zo ver ik weet was daar de LPG-pomp in de tank een zwakke schakel.

Andrew
 
Hoi Max,

Welkom op het OOP!
Veel plezier met de nieuwe Omega, en we zijn inderdaad zeer benieuwd naar de foto's. ;-)


Gr. Paul
 
Hier enkele pic's van m'n total los van over enkele weken terug, spijtig maar tja is nu zo :(
Zal binnenkort als het weer het toelaat en de nieuwe 2.6 V6 Executive mooi gekuist is foto's plaatsen ...beloofd d:)b





 

Maurice

OOP Chef de cuisine
Max, welkom op 't OOP !!!

Jammer van de afgeschreven Omega, heb je de vriendin ook meteen afgeschreven ??? haha !!!


:w
 

Joep

Verbannen
Wat een klap moet dat zijn geweest.. Wat gebeurd er met de kapotte Omega? Ik heb wel interesse in een aantal dingen.
 
Joep zei:
Wat een klap moet dat zijn geweest.. Wat gebeurd er met de kapotte Omega? Ik heb wel interesse in een aantal dingen.

Bedankt voor uw intresse, de Omega is verkocht aan een OOP lid hier ...zaterdag wordt hij afgehaald d:)b
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan