Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Eerst maar eens netjes voorstellen....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal!

Mijn naam is dus Frans, samenwonend met mijn vriendin en kat.
Ben op dit moment een oldtimer rijder maar heb, gezien de kabinetsplannen, geen zin meer om geld te steken in mijn Mercedes W126 500SEL uit 1984.
Ik ben van mening dat de MRB vrijstelling grotendeels gaat verdwijnen en wellicht helemaal gaat verdwijnen.

Aangezien ik de Omega vroeger al een mooie auto vond, ben ik mij hier eens op gaan oriënteren.
Zo ben ik in het bezit gekomen van een 2.5 V6 Sport uit (op kenteken) januari 2000 (volgens mij is dat een B1, toch?).
Eind deze maand ga ik die ophalen.

Tijdens mijn zoektocht ben ik hier terecht gekomen om meer info en tips over de Omega te vinden.

Ik ben redelijk handig in phpBB (ben zelf beheerder/eigenaar van 6 phpBB forums), installeer wel eens een MOD en zo....

Naast auto's zijn mijn hobby's : Computers en P2000.
Zo ben ik ook actief in de "supportgroep" van http://www.livep2000.nl om die site verder te verbeteren.

Voor mijn werk ben ik procesoperator.

Mochten jullie nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag.
 

Joep

Verbannen
Welkom Frans! Ik denk dat je een B2 hebt, maar daar gaat mijn vraag ook over: Waar zijn de foto's? Zodat we je aanwinst kunnen aanschouwen. ;)
 

Joep

Verbannen
Frans zei:
Dan zou ik hem eerst voor de deur moeten hebben staan.... :)
Inderdaad... lekker slim van mij |:( Misschien had je een foto van de advertentie ofzo, je weet het niet. ;)
 
Hoi Joep, dat wilde ik ook doen maar de advertentie is al fietsen..... :?<br /><br />-- 07 nov 2012 23:34 --<br /><br />Hmmmm, Marcel ook lid (geweest) van W124Club.nl?
Het testritje viel in ieder geval niet tegen.....
 
Frans zei:
Hoi Joep, dat wilde ik ook doen maar de advertentie is al fietsen..... :?

-- 07 nov 2012 23:34 --

Hmmmm, Marcel ook lid (geweest) van W124Club.nl?
Het testritje viel in ieder geval niet tegen.....


Uiteraard, ik ben eigenlijk van elk forum waarvan ik een auto heb gehad lid geweest.
Vind het altijd gezellig en leerzaam :)
 
Lolz, ik ben daar 1 van de rode mannetjes Marcel........

Maar allen, dank voor het warme welkom :*) .
Als ik hem voor de deur heb staan zullen jullie nog veel van mij horen, denk ik....
Er moet nog veel aan gebeuren, dus....

Even een vraagje...
Is er op de officiele Opel site ook een EPC of WIS beschikbaar?
Dat zou mij al een hoop helpen....
 
De link staat in de favjes, dank je Jack!
TIS wordt op dit moment op 1 van de computers geinstalleerd (hoop ik, werkt in ieder geval niet op een 64 bits versie)....
EPC lijk onderweg te zijn maar anders komt die site prima uit!
 
Wij hebben elkaar al via de PM gesproken, Frans.
Maar hierbij alsnog mijn officiële welkom :)
Veel plezier aan boord.

:w Ruud
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan