Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

effe voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
he beste luitjes een kleine update vanuit deze kant.
Ik heb helaas op 26 feb afscheid moetten nemen van mijn meisie :'( nadat ze een ongewenste kus op der kontje heeft gehad van een vieze duitser (bmw) :( .
gevolg een hele scheve kont.
tegenparty heeft erkent en afgelopen vrijdag de 26 ste hebben we haar geruild voor een 2 liter station d:)b .
had een automaat heb nu een schaker wat een verschilllllllllllllll !!!!!!!!!!!
hopelijk kunnen we van deze wagen wat langer genieten.

mvg sean
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Haha Danny, ik keek bij voornaam en zag Cor staan. Daar ga ik dan maar even vanuit he. ;)

En nee het ligt niet aan de telefoon, ik typte dat gewoon op m'n laptop. :P
 
he luitjes de echte naam is cor das goed maar de nickname is sean (naam van mijn zoontje ) bij diverse mensen wel bekend als de kalkoen stalker bij de vorige meeting.
wat betreft mijn meisie was dat er zat al een kleine 700 eurie aan onkosten voor de komende apk aan en na het kusje van die duitser was de kont nogal krom en daardoor kwam er een zwembad in de kofferbak als het regende.Dus ingeruild voor een station en we gaan vrolijk door.

mvg cor
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Achja die kalkoen voelt daar niets meer van, die heeft de kerst toch niet overleefd. ;)
 
he bedankt voor het warme onthaal !!!!!!!!!
is er al iets bekend over de volgende meeting?????????

gr cor
 
ja, bij ruud thuis in de voortuin bier beknoeien,word wel proppen in die tuin zegt ruud lol. dit is een tijd geleden voor gesteld, en het bier beknoei weer komt eraan.
 
Nou bedankt Martijn, je weet de verrassing wel weer te verpesten :P :+

En welkom terug, Cor.
Je hebt een goeie beslissing genomen om weer een Omega te nemen nadat jouw meissie zo aangerand is door die badkuip :Y

Waar benne de picca's ?? :P
(en ga niet roepen dat je geen goeie camera hebt... want die camera hebben we al gezien :D )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan