Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

ElRenegado stelt zich voor....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier ook maar even voorstellen....

De naam is steve,
Woonachtig in Nieuwegein aka NewYokeCity, 33 jaartjes.

Sinds kort een auto "erbij" gekocht omdat de cabrio vreemde gebreken begon te vertonen bij het traileren van de boot.
Keuze is gevallen op een 3.0 MV6.
Voor een prikkie gekocht, echter wel met een paar mankementen die ondertussen allemaal verholpen zijn, (op een haperende rollo na)
nu volgende week een vers apk'tje erop en hij kan er weer een jaar tegen.

Ik heb al veel nuttige info gezien op het forum, en hoop er nog meer te kunnen vinden of zelfs verstrekken.

Picje :
IMG_0107.jpg
 
Hey, hallo Steve... welkom op/bij/in het OOP :Y

Voor een 'autootje voor erbij' doe je het niet slecht.
Vraag ik mij af wat je in het dagelijks leven rijdt... :P

De rollo is overigens een bekend probleem.
Daar zijn wij ook mee bezig om een geschikte oplossing te vinden (anders dan een andere/nieuwe te kopen).

:w Ruud
 

Vega

Medewerker
Administrator
Welkom Steve.

Leuk autootje, wat heb je nog meer?

Idd de rollo heeft al menigeen tot waanzin gebracht :N :S
 
Thanks,

Ik heb eerlijk gezegd nog niet gekeken waarom die rollo niet lekker loopt.
Maar het lijkt erop dat bij het neerlaten de rechter stok ergens achter blijft steken..
Misschien geleider beetje ruim geworden of beetje vet ertussen..
Maar dat komt wel.
Heb er al genoeg aan gedaan voorlopig.. (schokbrekers, 3weg klep, oliekoeler, stuurstang, koplampen, nieuwe olie, filters en bougies)
nog piccie van het interieur ( wat standaard is bij een mv6 vermoed ik)
IMG_0110.jpg

IMG_0109.jpg

IMG_0108.jpg

IMG_0105.jpg



Dagelijks rij ik nu nog in dit mobieltje, maar ik kan hem niemand aanraden...... de omega rijd echt beter !
11102008021.jpg

11102008023.jpg


Verder nog een golf 6 station, 1.4 tjuh.... maar die is voor de vrouw.. (heb ik ook geen foto van kom ik net achter, dus ff 1 geleend)
vw_golf_vi_variant1.large.jpg



Greetzz,
Steve
 
Hallo Steve,

Welkom op het OOP en nog veel succes met je Omega. Je hebt ondertussen ook al ervaren dat de onderhoudskosten aardig kunnen oplopen:
elrenegado zei:
Heb er al genoeg aan gedaan voorlopig.. (schokbrekers, 3weg klep, oliekoeler, stuurstang, koplampen, nieuwe olie, filters en bougies)
Je moet dan maar in gedachten houden dat wanneer de zaak weer is gerepareerd je nog meer van je Omega geniet dan daarvoor. Het wordt dus eigenlijk altijd beter ;) .

Groet,

Walter
 

yoyo

The UK brothers
Hoi Steve,
Hartelijk welkom hier op het OOP.

Fijn dat je de meeste klachtjes al opgelost heb (kost even wat maar dan ...... vul zelf maar in) tsja die Rollo he, daar moet je toch echt eens voor op de sloop/demontage bedrijf gaan kijken en als je er één tegen komt gelijk proberen. |:(

iig veel plezier hier enne .....mooie omega! :Y
 
OmegaUser zei:
Hallo Steve,

Welkom op het OOP en nog veel succes met je Omega. Je hebt ondertussen ook al ervaren dat de onderhoudskosten aardig kunnen oplopen:

Groet,

Walter

Thanks,,

kosten vielen eigenlijk reuze mee,
eerst in nl op diverse onderdelen sites gekeken, en daar waren de prijzen voor sommige delen best pittig, bv oliekoeler a 270,-.
Echter een blik over de grens, Engeland en Duitsland leverde een halvering van de kosten op. (oliekoeler 117 euro)
Maargoed, de aanschafprijs van de auto was daar ook naar ;)
 
Dat de omega beter rijd had je maar hier hoeven vragen daar is geen twijfel over mogelijk

Welkom op het forum trouwens nette mv6 die zijn zo standaard rijk uitgevoerd. Veel plezier.

Gr jack
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan