Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

En dan denk je dat je alles gezien hebt......dus niet...

Vega

Medewerker
Administrator
Zo vanavond weer verder gegaan, Barry heeft ook weer even meegeholpen.
De meeste kunststofdelen zijn weer teruggeplaatst.

Er moesten nog een paar draadjes aangepakt worden, een daarvan was een draadje bij het bestuurderskant kickpaneel, er liep daar een geel draadje waar we niet konden achterhalen waar deze vandaan kwam of naar toe moest gaan.
Uiteindelijk toch gevonden toen Barry de kabelboom die naar de deur gaat uit de carrosserie trok.
Kabel weggehaald en alles netjes geïsoleerd met linnen tape.
33m7b07.jpg


En onder het stuur is het weer netjes.
2q9w6eu.jpg


En eindelijk kon er een start gemaakt worden waarvoor deze auto hier staat, het inbouwen van de navigatie.
 

Joep

Verbannen
Zo Peter, dat ziet er een stuk beter uit als op eerdere foto's! Erg dankbaar werk lijkt me met deze Omega. :Y
 

Vega

Medewerker
Administrator
Zo nu het meeste is gedaan kon ik aan de slag waarvoor de Omega hier naar toe was gekomen, de navigatie.
Na wat aanpassingen op de radio stekker was het nu tijd voor een testje, en wat schetst mijn verbazing het werkte in één keer. 8)

En hier draaide het allemaal om.
[youtube]CMauqnuRIeE[/youtube]

Nu rest mij alleen nog om alles netjes dicht te bouwen, helaas kan ik nog niet de navigatie zelf uit testen wat daar heb ik een koppelstukje nodig voor aan de gps kabel, wie weet morgen..........

En ik moet nog even kijken naar een andere storing, hopelijk gaat dat ook nog lukken om die te verhelpen.
 
R

Ralph

Gast
zo dan het draait en knap stukje werk weer klaar.

hulde meneer :b
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Dat dit in orde zou komen was al wel zeker, maar toch vind ik het weer een knap stukje werk. Kuddo's voor onze Vega. *O*
 

Vega

Medewerker
Administrator
Het begint weer ergens op te lijken.

2ykdzwi.jpg


Er komt nog een andere radio omlijsting in vandaar dat het allemaal nog los hangt.

2qlbt4j.jpg


Morgen weer verder......
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Waar zullen we dat Alarm LED'je laten? Oh, midden op de stuurkolom natuurlijk! |:(

Just when you thought it could not get any worse..
 
B-Buster zei:
Waar zullen we dat Alarm LED'je laten? Oh, midden op de stuurkolom natuurlijk! |:(

Just when you thought it could not get any worse..

Ja wordt standaard gedaan, maar origineel gewoon in het knopje van de binnen-sensor is toch ook wel heel netjes!! >:)
 

Vega

Medewerker
Administrator
Vega zei:
En ik moet nog even kijken naar een andere storing, hopelijk gaat dat ook nog lukken om die te verhelpen.

Deze storing is ook verholpen, het was even vechten om erbij te kunnen maar uiteindelijk is het toch allemaal gelukt.

Het eindresultaat, zoals al eerder vermeld er komt een andere omlijsting in dan wat erin zat, vandaar dat alles nog los hangt.
34do9z9.jpg


Helaas door het ontbreken van een koppelstukje voor de gps antenne kan de navigatie niet uitgeprobeerd worden.
 

renepaul

Donateur 2024
Wil ook wel z'n mooi schermpje, moet dan alleen nog een en ander zien te regelen.

Wat is er precies allemaal nodig?
Kan ik eens gaan winkelen bij Berry. :)
 
Bovenaan