Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

en dat is 2 !

.... de tweede keer in heel korte tijd schade,
deze keer deed ik het niet zelf maar werd het voor me gedaan, een vrachtwagen die naar rechts afsloeg zag me niet staan (dode hoek)

zo zag het er vanmorgen in de koplampen van de vrachtwagen uit,

VRRejTV.jpg


en zo bij daglicht

5H1SzZq.jpg


ik ben er mee naar m'n werk gereden, bij een hobbel in de weg loopt het tegen de band aan maar ik kreeg het effe niet uit elkaar getrokken.

jullie snappen wel dat ik hier niet blij mee ben en al helemaal niet als je bedenkt dat 3 maal scheepsrecht is >:)
 
Pfff, doodzonde, dat is balen Peter, echter misschien nu ook een voordeel als de verzekering het vergoedt! Spullen via Berry en de boel proffesioneel laten spuiten.

Gr Hugo
 

Joep

Verbannen
Nou Peter, daar ben je ook lekker klaar mee zeg pfff. Ander bumpertje en spatbord en het zal klaar moeten zijn. Begint wel vervelend te worden joh.
 
Ja mannen het is weer wat !

net het schadeformulier met fotootje naar de verzekering gestuurd en nu maar afwachten hoe verder .
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Zonde man, daar word je niet vrolijk van. Helemaal zuur na je vorige schade.

Ik hoop dat je er zonder al te veel gedoe weer een nette reparatie uit kunt krijgen.
 
B-Buster zei:
Zonde man, daar word je niet vrolijk van. Helemaal zuur na je vorige schade.

Ik hoop dat je er zonder al te veel gedoe weer een nette reparatie uit kunt krijgen.


Ja Jacco dit zit me meer dwars dan de vorige, die was meer van eigen schuld dikke bult, maar als je het toch ziet gebeuren en er niks meer aan kan doen dan op je claxon te rammen ... :-(

ik ga er is een nachie over slapen ! :z

:w
 

renepaul

Donateur 2024
vind het wel erg voor je Peter, was nog maar kort geleden dat ik je bij Berry zag voor een andere voorkant.
En nu weer dit |:( |:(

Balen Peter
 

richard66

500.000+
Dat is idd mooi klote :'( , en je schiet er weer niets mee op :F , kost altijd weer geld . :S

Maar succes met het op knappen :Y

Gr , Richard. :b
 
Hey Peter,

Dit schiet weer niet op.
Maar inderdaad, nu ga je naar een schadebedrijf en dan is het mooi professioneel gemaakt dalijk. Die zeggen gewoon " nieuw bumpertje, nieuw zijscherm, spuitwerk", gewoon aan hen overlaten. En misschien de motorkap mee laten spuiten voor een paar tientjes en hij staat er weer strak bij. Maar je bent wel je wagen weer een paar dagen kwijt :?.

Gr. Paul
 
Waardeloos man, ik hoop dat de verzekering een beetje meewerkt.
Dan zou het weer redelijk eenvoudig goed moeten komen, Strekt in elk geval

Gr Rob v K
 

yoyo

The UK brothers
Schade is zeker niet leuk, en zeker niet als je zo trots op je Omega bent.
Daarom hoop ik dat deze schade netjes vergoed/opgeknapt gaat worden. (hij is het waard)
 
Maurice zei:
klote volk die vrachtwagenchauffeurs, sterkte er mee !!!
Zegt de vrachtwagen chauffeur.... nee eigenlijk domme mensen die wat rechts naast een vrachtwagen gaan staan kun je ook zeggen maar dat gebeurt niet altijd de vracht auto de schuld geven lekker makkelijk....

Iig klote voor je hoop dat je het snel geregeld krijgt...
 
Bovenaan