Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

En nu echt Back again!

Eindelijk na 2 maanden een Omega gevonden.
Ik was opzoek naar een Caravan 2.5 - 3.0 in het zilver of zwart maar die te koop stonden in NL en DLD waren het niet helemaal.
1 mooie zwarte in DLD liep ik verdorie net mis maar toen kwam deze op mijn pad.
Mijn eerste gedachten was blehhhh die kleur maar ik wilde toch even gaan kijken want het was toch in de buurt.
Na de Omega nagelopen te hebben wat ok was en de eigenaar het blokje liet lopen wist ik het eigelijk al............. het blok liep zo mooi dat ik hem niet kon laten schieten.
Na wat handjeklap omdat ik al zag dat de klepdekselpakking het wat moeilijk had kon ik het niet meer weerstaan en heb hem gekocht.

Het is een B2 Y3.2SE Caravan Executive uit 2002 met een aantal opties en 18 inch velgen.
De velgen zijn niet helemaal mijn ding maar er gaan toch eerdaags een paar winterbanden onder en dan zie ik volgend seizoen wel weer wat het gaat worden.
Heb gisteren gelijk bij de vod pakkingen, filters, bougie's en een nieuwe termostaat besteld (die volgende week binnen zijn) om volgende week weer eens heerlijk aan een Omega te prutsen!

Nou ga ik gauw weer verder met het verkennen van m'n nieuwe liefde......

SAM_0472.jpg


SAM_0478.jpg
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Hmm, die Lowenharts staan hem anders toch wel mooi hoor! :D
Maarja, /me likes dan ook een vette gepolierde cup aan een velg :P
Deze zijn trouwens wel meer te zien geweest onder de Omega's ;)

Ze zien er ook nog héél deftig uit, er lijken mij geen stoepschades op te zitten e.d.
(Niet zómaar weg doen ;) )

Het Interieur ziet er ook heel verzorgd uit...

Ook de buitenkant zo op het eerste zicht, maar toch merk ik een cirkeltje op in de voorbumper naast het kenteken? of is dat foto-bedrog?

Veel plezier aan de dikke Y32SE!!!!
 

Vega

Medewerker
Administrator
Erg mooie Omega.
Aparte kleur, die zie je niet vaak.
Mooie velgen, misstaan niet al zal het niet mijn keus zijn geweest.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Schitterende Omega!

Tja, die wielen vind ik ook niets, maar als het originele Lowenharts zijn zijn ze best wat geld waard. ;)
 
Mooie omega, de velgen buiten beschouwing gelaten.
Dat beige interieur geeft een auto toch net dat tikkeltje meer klasse vind ik. d:)b
 
Bedankt mannen voor de leuke reacties.
Ik zal eens kijken welk merk velgen het zijn maar het zullen denk geen Lowenharts zijn.

@ Illuminat0r
Het leer ziet er mooier uit op de foto dan het in werkelijkheid is, er zitten geen slijtage plekken op maar het is zo vuil als de ....!
Had al wat tips gelezen hier over het schoonmaken er van dus van de week maar naar carclean voor wat nieuwe middeltjes want leer is voor mij ook iets nieuws.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Met de cleaner en leather milk van Gliptone gaat dat leder er weer heel deftig uit zien. Kost je iets van 25 euro. :)

Wanneer je via de Carclean webshop besteld kan je onze kortingscode invoeren voor 10% korting.
 
Heel mooie Omega d:)b in een bijzondere kleur, zeker in combinatie met de binnenbekleding. Tsja, de velgen; echt misstaan vind ik ze niet al zou het niet mijn keuze zijn geweest.

Veel plezier nog van je Omega.

Groet,

Walter
 
Hallo Jan,

je hebt daar een héle mooie Omi weten te scoren.
Had er zelf ook bijna één uit Berlijn gehaald. De man vroeg echter net iets teveel (vond ik).

Dikke uitvoering en mooie staat van dienst.
Hoeveel km heeft ie gelopen ?

:w Ruud

[edit]
Zie je wel... ik had die velgen nog ergens gezien (Ronald 14XE even niet mee geteld)
meetingoss014.jpg

Da's onze René uit Emmen :f
SAM_0472.jpg

Die van René zien er echter 18"uit... en die van Jan 17"... maar dat kan gezichtsbedrog zijn :Z
 

yoyo

The UK brothers
Zeker een mooie omega de kleur rood is niet altijd mijn ding , maar als deze kleur netjes staat te glimmen ......man wat kan dat
mooi zijn dan.

tsjaaa ik vraag mij net als Stijn af wat dat plekje rechts naast je nummerplaat is? (vlekje op de lens of zit het echt op de Voiture?)
 
Ze lijken kleiner Ruud maar zijn toch echt 18".
Hij heeft al 200.800 gelopen (wat ik niet zocht) maar op een of ander manier klopte het plaatje.

Wat betreft de schade Stein en Aart, ja er is een onverlaat met zijn trekhaak tegen mijn voiture gereden.
Ik had het idee dat het er nog niet zat toen ik hem kocht maar ik weet het niet zeker. :)(
Het is ook weer een dingetje in mijn to do lijst die steeds langer gaat worden. :)
 
een hele mooie caravan , met een helepassende kleur voor de omega. en die velgen staan de auto rete goed. wil je ze kwijt dan laat maar eens wat horen. gr,martijn
 
Oeh schitterende Omega zeg !! en een kei vette kleur ! d:)b ik vind die velgen trouwen echt wel mooi !! wil ze wel eens onder mijn Omega passen eigenlijk als jij je winterset eronder hebt O-) *O*
 
Bovenaan