Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Even een paar vraagjes...

Illuminat0r

KnuffelBelg
ronny zei:
Als ik het goed heb moet er ook een slang lopen van de turbo naar de lucht filter om de turbo druk te kunnen meten.
Als hier viezigheid in komt of een drupje olie dan kan hij de turbodruk niet meten en gaat de turbo uit.
Gevolg prestatie verlies.
Ik heb helemaal in het begin wat last gehad van haperingen bij stoplichten en dergelijk. Toen heb ik van anderen en BMW mensen begrepen dat dit de oorzaak zou zijn. Maar het was al over voor ik er echt naar heb gekeken, dus weet ook niet waar de leiding precies loopt.

Volgens mij heb je het hier over de carterontluchting...
En wanneer daar te veel olie in zit, moet je het carter-ontluchtingsventiel vervangen.
Bij de X25DT jammer genoeg in het kleppendeksel vast gemonteerd.
Heeft niets met turbo-druk meting te maken volgens mij.

(Dat gebeurt bij mijn Y25DT achteraan in het inlaatcollector)

Grtz
Stijn
 
Bovenaan