Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Even voorstellen B1 X25DT

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xedrah

Donateur 2024
ronny zei:
Alleen is het problematisch om PU bussen te vinden omdat powerflex de fab is afgebrand.
Als iemand nog wat heeft liggen....

Mmm, is dat zo? :S

Zit erover te denken om ze zelf te (laten) maken. En dan ff wat harder dan de powerflex. Die draagarmen blijven een zwak punt van de Omega. Tijd voor some inprovements... :Y
 
Xedrah zei:
ronny zei:
Alleen is het problematisch om PU bussen te vinden omdat powerflex de fab is afgebrand.
Als iemand nog wat heeft liggen....

Mmm, is dat zo? :S

Zit erover te denken om ze zelf te (laten) maken. En dan ff wat harder dan de powerflex. Die draagarmen blijven een zwak punt van de Omega. Tijd voor some inprovements... :Y

Aha, daar loop ik de laatste tijd ook over na te denken. Powerflex levert alleen de voorste bussen. In Duitsland zit ook een bedrijf dat hardere bussen levert. Moet ik nog even naar zoeken.

Groet,

Walter
 

Xedrah

Donateur 2024
omegauser zei:
In Duitsland zit ook een bedrijf dat hardere bussen levert. Moet ik nog even naar zoeken.

Groet,

Walter

Timms? <a class="postlink" href="http://www.timms-autoteile.de" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.timms-autoteile.de</a>
 
Nee, die niet (wel een interessante site overigens maar de Omega staat niet bij de polyurethane bussen; wel een De Lorean :D ). Ik zal nog even verder zoeken. Zelf maken lijkt mij wel een hele klus. Wat mij betreft moet het zaakje wel zelfsmerend zijn. Ik heb vroeger eens een auto gehad met een soort van nylon bussen. Die bussen maakten een herrie :/ en het maakte niet uit of ik ze smeerde of niet. Alleen in de regen was de zaak stil. Die herrie word je op den duur echt zat.

Timms zegt dat die van hem wel stil zijn. Zullen we er eens een mail/telefoontje aan wagen, wie weet is er toch wat leverbaar?

En zullen we hier even een apart topic van maken? Vind dit wel een interessant onderwerp.

Groet,


Walter
 

Xedrah

Donateur 2024
Ja, gaat behoorlijk offtopic inmiddels. Is zeker een draadje waard! d:)b

Had zelf nog niet gekeken in hun shop, moest net snel in de auto op weg naar Amersfoort. In het verleden heb ik er bussen besteld voor mijn Kadett GSi. Zijn zeker een slag stugger dan powerflex (zit al in de naam 8)7 ) Maakten wel herrie overigens, maar had ze met wat kopervet moeten monteren. Dus dat is mijn fout. Reed echt goed trouwens. In de Corsa heb ik nu home-made bussen van keihard nylonachtig materiaal zitten. Dat stuur machtig, maar is voor de Omega veel te heftig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan