Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Even voorstellen: rooie richie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, ik ben Richard Karreman en kom uit Renkum. Ik bezit sinds twee weken, een B Omega uit '97. Eigenlijk zocht ik een Astra F station, maar zat al lang te twijfelen over deze auto. Toen de prijs, meer dan eerlijk was, heb ik de stap maar gemaakt. Ik weet nu zeker, dat ik een goeie keuze gemaakt heb.

img0122ds.jpg


img0121ke.jpg


Verder heb ik nog een witte Calibra 2.0 8V, die wordt opgeknapt en ik ben voor me vrouw bezig aan een A Vectra hatchback. Die wordt binnen een niet al te gekke tijd overgespoten en opgebouwd.
De Omega wordt me daily en gezinswagen........
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Welkom bij dit circus Richard. :)

Nette Omega heb je. Kan me voorstellen dat je druk bent met de andere 2 Opels (heb je daar ook wat foto's van?) maar toch: nog plannen aan de Omega?

:w
Jacco
 
Yep, heb inderdaad plannen ermee, ik heb er vandaag, zwarte lens koplampen ingezet. Zaterdag besteld en vanmorgen binnen. Was een zeer simpel klusje (geen koplampsproeiers). Eerst moet ik maar die verrekte EGR afdoppen, gasklephuis schoon maken en dat sponsje/filter onder de kleppendeksel schoonmaken.
Wat ik heel mooi vind en ik gaat het gewoon proberen, Cantera voor- en achterbumper. Ook wil ik een Cantera dashboard hebben, ivm de volt- en oliedrukmeter.....
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Die Catera bumpers zijn erg mooi, maar helaas ook zeldzaam. Staat nu een setje op ebay.de :)
 
Excuseer mijn taalfout, Catera uiteraard.....
En wat die bumpers betreft, als ik ze niet kan krijgen, dan zoek ik wat anders, wat niet te opvallend is....
Dat dashboard gaat ik wel voor....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan