Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Even voorstellen vanuit Hongarije.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had onderstaand in een berichtje gezet... verkeerde plek dus hier nu even goedmaken :9

Eerst even voorstellen:

Ik heet Jeroen, ben 48 jaar, woon in Noordoost Hongarije en sinds anderhalf jaar de trotse bezitter van een Omega B 3.0 V6 / Benzine en LPG uit '98 - 323.000 km op de teller...

We hebben al heel wat veilige en comfortabele km's (~ 100.000 km) weg met ons karretje. We rijden er, vrij vaak, mee naar Nederland en terug.
Veel problemen gehad met lekke koppakking en kleppendeksel-pakking maar dat lijkt nu verleden tijd te zijn... Luchtmassameter is vervangen. Airco naar de filistijnen. Hebben we ooit laten repareren maar binnen no-time was de boel weer lek... leiding geknapt. Daar kunnen we wel mee leven... leidingen vervangen lijkt een moeilijke en dure bezigheid. Doffe koplampen, gaan we binnenkort polijsten en dappen. Kortom het oude beestje zal nog ff mee moeten. Willen haar nog niet kwijt.

Opel Dealers zijn in ons deel van Hongarije ver te zoeken... zijn dus aangewezen op lokale (vaak héél capabele) monteurs.
We moeten dus zelf veel uitknobbelen en daar is dit forum ons al meerdere malen behulpzaam bij geweest. Daar het meestal bij lezen bleef, was het er niet eerder van gekomen mij even voor te stellen... bij deze.

Jeroen.
 

Joep

Verbannen
Welkom op het forum. Nog genoeg te doen dus aan je Omega las ik in een ander topic. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan