Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Even voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Illuminat0r

KnuffelBelg
Ik ben dus Stijn, uit Belgie.

'The Current Ride...'
img5225f.jpg

By illuminat0r, shot with Canon EOS 350D DIGITAL at 2009-08-11

In de garage staat ook nog een Omega A 2.3D LS van 1989:
Als broers samen...
img4523e.jpg


@Egbert: Nice Irmscher twin spoke! had ik nog niet gezien onder een Omega...
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Welkom Stijn !

Moest er in het begin even aan wennen, maar die wielen onder je DTI staan toch wel super dik. Letterlijk. :+
 
Het Stijn !
Leuk dat je erbij bent :)
ik zal straks even jouw draadje afsplitsen... Ik zit nml nu via m'n iPhone te posten :P
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
@Jacco: Jij hebt ook die twin spokes...
Heb ik net in jou topic gezien..
Had je die op de meet in Reutum al op liggen?
 

yoyo

The UK brothers
Hey Stijn,

Ook hartelijk welkom hier! :w
Hoest met de gezondheid (je mankeerde toch wat?)

gr,
Aart
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Illuminat0r zei:
@Jacco: Jij hebt ook die twin spokes...
Heb ik net in jou topic gezien..
Had je die op de meet in Reutum al op liggen?

Jep, die heb ik sinds +/- april dit jaar.

@meeting:
IMG_1293modded.jpg


IMG_1260modded.jpg


Deze set is overigens te koop. (zonder banden).
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
ah oei, dat had ik dus niet opgeslagen in men bolleke vanboven, sorry.
Maar staat ze goed!
Te koop? zo'n mooie velgjes? Ik vroeg het niet omdat ik velgen zoek hoor,
heb ondertussen sets genoeg :P
(Voor de Omega heb ik 5 sets ondertussen :D)

@Aart: ja,ik heb me 6 weken geleden laten opereren aan de schouder.
Tjah, had ik geweten wat een impact dat zou hebben, dan had ik het toch nog steeds laten doen.
Ik kan nu bij manier van spreken al meer dan toen nog ging,
maar het is nu nog wel beperkt tot het opnemen van een glas cola of een tas choco (max!)

Misschien vandaag eens proberen te rijden met de Omega, maar zal niet alleen mogen haha.
Pa wil absoluut mee, en snap hem wel.

't gaat dus beter, maar 't is niet gestoefd qua wat ik ermee kan nu
 

yoyo

The UK brothers
Oke Stijn,

Toch goed onthouden, maar kijk nu uit hé!
Het is namelijk sneller verziekt dat opgeknapt.
Maar hoe zit dat nu met het oppoetsen van je omega(s)?
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Hah, dat is een zaak voor de lokale carwash.
Tjah, ik kan niet anders.
Maar de lak was al niet meer echt schitterend, dus dat maakt het niet.
Dat wordt wel weer in orde gebracht binnen afzienbare tijd,
ontdeuken, en dan opblinken... :)
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Kunt ook niet alles onthouden. Hangt het geluid van je Dire Straits cd @ mijn custom Bose setje nog wel in het hoofd? :+

Deze zijn evt. te koop omdat ik een setje nieuwe Twin Spokes heb liggen. Wanneer m'n winterset eronder gaat laat ik de banden overzetten en kunnen deze weg. Mocht er te weinig animo zijn trek ik er wellicht volgende winter wel winterrubber omheen, we zien wel. :)


Wat is/was er mis aan de schouder Stijn? Klinkt als een zware ingreep.. Beterschap dus !
 
Hé Stijn !

Leuk dat je erbij bent kerel, ;echt super dik die velgen ! ben reuze benieuwd, ben inmiddels al bij Ruud gestationeerd, morgen maar eens uitgebreid bekijken wat ik er in het écht van vind :P



Groetjes,
Sjors
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
B-Buster zei:
Kunt ook niet alles onthouden. Hangt het geluid van je Dire Straits cd @ mijn custom Bose setje nog wel in het hoofd? :+

Deze zijn evt. te koop omdat ik een setje nieuwe Twin Spokes heb liggen. Wanneer m'n winterset eronder gaat laat ik de banden overzetten en kunnen deze weg. Mocht er te weinig animo zijn trek ik er wellicht volgende winter wel winterrubber omheen, we zien wel. :)


Wat is/was er mis aan de schouder Stijn? Klinkt als een zware ingreep.. Beterschap dus !

Het exacte geluid kan ik me niet meer voorstellen, daarvoor is een mens zen geheugen jammer genoeg niet gemaakt, auditief niet mogelijk gewoon,
maar de tweeter posities zitten wel nog in men achterhoofd ;)

De schouder, tjah, er zat zowat overal los kraakbeen in men schoudergewricht, waar men de oorsprong nog niet heeft van kunnen bepalen, en er zat een ontsteking op de pees van de biceps, nu ook vastgeschroefd.
Het probleem met een schouder is dat die enkel 'in elkaar wordt gehouden' door spieren, en net je spieren trekken samen als men er bij een operatie doorgaat.
Gevolg je kan een tijdje niets meer met die arm.
Ben daartoe zowieso 3 maanden thuis, tot nieuwjaar dus, maar je loopt aan de muren op want je kan gewoon niets doen....

Sjors-V6 zei:
Hé Stijn !

Leuk dat je erbij bent kerel, ;echt super dik die velgen ! ben reuze benieuwd, ben inmiddels al bij Ruud gestationeerd, morgen maar eens uitgebreid bekijken wat ik er in het écht van vind :P

Groetjes,
Sjors

Vooral je ongezouten mening geven,
ieder zen smaak is anders ;)
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Illuminat0r zei:
De schouder, tjah, er zat zowat overal los kraakbeen in men schoudergewricht, waar men de oorsprong nog niet heeft van kunnen bepalen, en er zat een ontsteking op de pees van de biceps, nu ook vastgeschroefd.
Het probleem met een schouder is dat die enkel 'in elkaar wordt gehouden' door spieren, en net je spieren trekken samen als men er bij een operatie doorgaat.
Gevolg je kan een tijdje niets meer met die arm.
Ben daartoe zowieso 3 maanden thuis, tot nieuwjaar dus, maar je loopt aan de muren op want je kan gewoon niets doen....

Outch, dat is me wat zeg. :/

Sterkte kerel !
 
Zal ik zeker doen Stijn !

Je kent de Tweater MOD die ik bij Ruud heb uitgevoerd nog wel ? wellicht is dat ook iets voor jou ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan