Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Even voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anonymous

Gast
Beste Omega rijders.

Geruime tijd ben ik al actief op het Opel forum. Dus ik vond het wel even tijd om me hier aan te melden en voorstellen.

Ik ben thomas en ben 19 jaartjes jong. Ik woon in alphen lekker bij me ouders waardoor de omega voor mij betaalbaar is. :+

Ik heb nu een bordeaux rode Omega 2.5 v6 uit 1994.
Deze is rijkgevuld met centrale deurvergrendeling, airco, automaatje, half elektrische stoelen en ga zo maar door.

Hij ziet er nog best wel goed uit voor zijn leeftijd maar heeft hier en daar een klein deukje.







Hopen dat ik hier nog lang mag van genieten en de ervaringen met jullie kan delen.

Thomas
 

yoyo

The UK brothers
Hoi Thomas,

Welkom hier op ons forum waar we op een gezellige manier toch steeds weer wijzer worden hoe
onze omega's in elkaar steken.
Mooie auto trouwens (wel heel kleine fotootjes hoor mag best wat groter). d:)b
 
A

Anonymous

Gast
Dankjewel Aart.
Ik zal even kijken of ik me proud wat groter kan krijgen op de foto's. Ze zijn inderdaad wel erg klein
 
Hey Thomas,

welkom op het OOP.
Foto's kun je, in principe, zo groot maken als je zelf wilt... ons forum verkleind ze zelf indien noodzakelijk (en kunnen daarna weer vergroot worden middels het 'vergrootglas' in de linker bovenhoek).

Veel (lees-)plezier hier :Y

:w Ruud
 
Hoi Thomas,welkom op het forum d:)b

Heb je Omega al bij de buren bewonderd :Y

Veel plezier en veilige km's toegewenst :w

gr

Danny
 
A

Anonymous

Gast
Ey ruud,

Dankjewel voor je reactie:).
Ik ben bekend binnen de ict(computers) dus ik ga er wel uitkomen.
Wat voor grill heb je op omi zitten? en weet je misschien waar je die kan kopen?

Alvast bedankt

Thomas
 
Ik heb er een Irmscher grill in zitten (ook te krijgen voor de B1, maar iets anders van vorm).
Deze heb ik via eBay gekocht.
Hier kun je verschillende linkjes vinden waar wij interessante onderdelen vandaan halen :)

:w Ruud
 
Ha Thomas,

Ook welkom hier op het Omega forum. Als je zo'n grill in het eggie wil zien dan stuur je maar een pb (ik woon volgens mij bij je in de buurt).

Nog veel plezier met je Omega en hier op het forum.

Groet,

Walter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan