Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Even voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedendag!

Zoals het hoort zal ik mij (ons) even voorstellen.
Ik ben Frederik, 20 jaar.
Deze zomer ga ik met 4 vrienden een roadtrip maken richting het Oosten.
De planning is om in 4 weken Berlijn, Krakau, Chisinau, Odesa, Mamaya, Sunny Beach, Bukarest, Sziget Festival (Budapest) en Praag aan te doen.
Na de nodige auto's bekeken en gereden te hebben, hebben we uiteindelijk besloten om een Omega te kopen.
En dit is m uiteindelijk geworden:

2vtnv5i.jpg


Het is een Y2.2XE uit 2000.
Bij aankoop niet de mooiste om te zien, maar motorisch dik in orde.
Ons moto, mooi rood is niet lelijk.
Vandaar dat we al een aantal uurtjes met Commandant 4 aan de slag zijn geweest en het mooie rood toch al redelijk terug hebben gekregen.

1h7chy.jpg


Verder hebben we tot nu toe deze mooie lederen Recaro stoelen + achterbank uit een Omega uit 2003 op de kop weten te tikken en gisteren is het uiteindelijk gelukt om de elektrische verstelling werkend te krijgen.

3x6wl.jpg


Verder zijn er nog een aantal zaken die wij willen aanpakken en waar we misschien wat hulp bij kunnen gebruiken vandaar dat we in dit forum ook actief zullen zijn.
Nu weten jullie een beetje hoe en wat, vragen zijn altijd welkom!
 
Welkom!!

Mooie roadtrip hebben jullie in het vooruitzicht, hopelijk kunnen we hier op het forum een mooi verhaal verwachten van jullie reis!!
 

Colinh

Donateur 2023
Welkom Fred !

Ik vind het toch wel gaaf, een rode Omega *O*


Op jullie trip ben ik zeker jaloers, prachtig rondje ! Sziget zou ik wel een keer bij willen zijn.


Hou je de Omega na de vakantie? Of blijft het bij een vakantie auto?




Gr Colin
 
Hoi Fred,

Welkom op het OOP. Geweldig idee om zo een reis te maken, zeker een goede auto hier voor. Veel plezier en de foto's zien we wel verschijnen.

Gr. Paul
 
Hallo Fred,

Welkom op het forum.
Ik hoop dat je jullie belevingen ook met ons hier gaat delen (met véél foto's ;)).
Als je iets wilt weten... gewoon vragen :)

Succes met deze rode dame d:)b

:w Ruud
 
Colinh zei:
Hou je de Omega na de vakantie? Of blijft het bij een vakantie auto?


Eerst was de bedoeling om de auto als vakantie auto te gebruiken en daarna te verkopen, maar ik kan me toch nog echt niet voorstellen om deze auto weer te moeten verkopen.
Wat een heerlijke auto is zo'n Omega toch.
Enige minpuntje zijn de kosten, zeker voor een student. 1000 euro wegenbelasting in een jaar is toch veel geld, maar aan de andere kant is het z'n geld wel waard.
Maarja, eerst maar eens op vakantie. Daarna zien we wel weer verder!
 

Joep

Verbannen
Zo, lekker kleurtje! Heeft wel iets eigenlijk.. Of komt dat omdat je het nooit ziet?

Welkom op het OOP.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan