Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Even voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal, ik ben dus Rutger ik ben 31 en woon in het prachtige Almere :)
Ik heb sinds kort mijn tweede omega gekocht.
De eerste heb ik drie maanden mee kunnen rijden, en toen was de distributieriem geklapt.
Dus na een paar andere auto's heb ik toch maar weer besloten om een nieuwe omega te halen.
Het is dus de 2.0 16v diamond geworden in het zwart.
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Welkom met de B1.

Vervang dit keer tijdig je distri :o
en je 2.0 zal je niet in de steek laten ;)

Gezien je een 2e gezocht hebt ken je het plezier reeds,
de info vind je hier wel overal...
 
Dank beide.
Het mooie aan de vorige distributiebreuk is dat dat zes dagen voor de afspraak voor de wissel gebeurde :P
Foto's zullen volgen als ik heb uitgevonden hoe.<br /><br />-- 01 sep 2014 19:08 --<br /><br />
73id5d.jpg

Volgens mij is het zo gelukt, en zal ik even een deze dagen mijn omega goed wassen en wat meer foto's maken.
 
Dank.
Ik mis nog wel meer eerlijk gezegd.
Maar eerst even goed laten inventariseren wat er motorisch en mechanisch allemaal gedaan moet worden en daarna is het tijd voor het optische gedeelte.
Gelukkig zijn roest en beschadigingen niet fanatiek aanwezig en is hij (redelijk) goed onderhouden.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Welkom. :)

Zonde van die riem. Dat je met nummer 2 maar wat meer geluk mag hebben.
 
Ach, ik bekijk het van de positieve kant: Deze is een jaar nieuwer, heeft minder beschadigingen en is beter onderhouden dan de vorige :)
 

tonboy

Verbannen
Rutger1982 zei:
Bedankt Peter.
De ruimte is heerlijk, nadeel is dat ik ook steeds meer meeneem. :)
En dan is het weer prettig dat je een afdekking hebt. Leuke bak en veel rijplezier toegewenst.
Ga je zelf het onderhoud doen of via de garage?
 
Bedankt allen.
Inderdaad tonboy, scheelt me een hoop irritatie :)
Met onderhoud denk ik dat de garage het meeste mag gaan doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan