Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Even voorstellen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

Ralph

Gast
carter ventilatie verstopt heb ik verder nog nooit meegemaakt. klepppendeksel pakkingen lek wel maar dan ook weer niet al te veel bij de 2.6 en 3.2.
Il denk dat je even de pech heb gehad. de keerring van de krukas bakzijde komt wel met regelmaat de revu passeren.
 
JW G zei:
Misschien reageer ik wat overspannen, maar die mail van administrator is inmiddels al van 2009 geloof ik, dus een update kan deze ook wel gebruiken. Desalniettemin, de site van dit forum verder veelbelovend en ik ben ik blij dat ik er gebruik van kan maken en zo zie je tips en trucs de revue passeren. Ik zou natuurlijk ook mijn auto willen illustreren, maar ja, dat moet even wachten geloof ik. De foto's staan wel op tinypic in een speciale map daarvoor, alleen verder kom ik niet. Geduld hebben, dat is de kloe.
Kun je mij de link naar dat album even doorsturen? Dan zorg ik wel dat de foto's hier komen.
 
Hai,

Dank je voor de bemoedigende woorden. Je hebt helemaal gelijk. Waar is de meeting op 4 oktober eigenlijk en van hoe laat tot hoe laat? Lijkt me wel leuk om daar eens heen te gaan voor het eerst!

Jan.
 

ommie b2

Heer van Stand
Goedemorgen Jan,

De meeting is op 4 oktober vanaf 12 uur in Wemeldinge. Het is zeker leuk om heen te gaan. Details kun je vinden onder de kop meeting. Ik weet niet hoe ik iets door kan linken, maar misschien kun je even zoeken bij forumoverzicht? Wellicht kan iemand anders even de link van het onderwerp hier neerzetten voor je.

Ach, al doende leert men en het komt vanzelf allemaal goed. Of zoals ik ook wel roep, t komt goed, k weet nog niet wanneer, maar t komt goed;).

Toedels Yvonne
 

ommie b2

Heer van Stand
effe off topic, maarre Wim, kom jij nog naar de meeting? K heb je aanmelding nog niet gezien?

Toedels Yvonne
 
Domme pech, zo zie ik het ook. Je ziet het namelijk niet aankomen en er branden geen alarmlichtjes of je hoort geen bijzondere geluiden, ineens kwam er rook onder auto vandaan. Ik heb het zonder bon laten repareren en heb wel een jaar garantie. De overige gebreken, t.w. parkeersensors en kofferklepknopje komen later wel aan de orde.
 

ommie b2

Heer van Stand
Hee Jan,

Heb je de info met betrekking tot de meeting gevonden? T zou echt leuk zijn als je kunt komen, gezellig.

Toedels Yvonne
 
Het is niet centraal in het land en ik moet overdags werken, dus ik denk dat dat moeilijk gecombineerd kan worden.
 
De foto's staan wel op tinypic, doch ik weet verder niet hoe ze te delen op het forum. Stappenplan is me onduidelijk allemaal.
 
Dat is dezelfde als vanaf het begin en deze inmiddels al 5 jaren oud. Daar kwam ik dus niet uit. Een update kan deze dus wel gebruiken.
 

ommie b2

Heer van Stand
Goedemorgen Jan,

Als dat met tinypic niet lukt, waarom dan niet mijn manier geprobeerd? Ik gebruik Photobucket, effe goegelen. Daar maak je een account aan. Vervolgens kun je foto's uploaden. De standaardmap is publiek dus maak een prive map. Op het moment dat de foto erop staat, zie je aan de rechterkant 4 balken en die met img, de onderste, moet je hebben. Daar klik je gewoon met links op. Dan knippert hij even geel met copied. Vervolgens ga je naar dit antwoordveld en klik je met rechts plakken. Dan krijg je een heel verhaal met mumbo jumbo, (url=http://s1289.photobucket.com/user enz.) maar als je dan even bij voorbeeld kijkt zie je je foto staan. Kijk wel effe waar je cursor staat voor je gaat plakken;)



zo dus. Bedenk me net dat dat misschien bij dat tinypic ook wel iets is met rechtermuisknop plakken of zo. Geef de moed nog niet direct op, gewoon blijven proberen dan komt het vast goed.

Fijne dag

Toedels Yvonne
 
Yvonne,

Daar heb je die zeikerd weer... Ik heb je advies opgevolgd en het gaat gelijk weer mis bij het aanmaken van een account. Ik heb een email, inlognaam en wachtwoord. Maar dan gaat het fout bij 'ik ben geen robot' en zipcode (male or female.) Dan verschijnt er een melding: Er is een onbekende fout opgetreden. Dus, ook hier weet ik effe geen raad mee.

Maar... ik ben positief.

Jan.
 

Vega

Medewerker
Administrator
je hoeft geen account aan te maken je kan zo een foto uploaden en in een post plakken.
 

ommie b2

Heer van Stand
Hahahahaha, laat ik nou ruime ervaring hebben met zeikerds, prutsers, klutsers en knoeiers...... k ben er zelf ook een...

Maar ik ben ook even klaar met de oplossingen. Misschien lukt wat Peter zegt? Zonder account foto uploaden en dan met dat img balkje posten? Moet wel zeggen dat ik vandaag ook een hoop foutmeldingen kreeg bij allerlei websites, misschien was het dat? Gewoon nog een keer proberen morgen of overmorgen?

Toedels Yvonne
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan