Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Even voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

clach

Donateur 2023
beste forum leden, mijn naam is Gerard Achterberg uit Cothen, autoplaatwerker/spuiter van beroep. Ik ben in het bezit van een Opel Omega MV6 van het bouwjaar 1999. Een van de laatste B1's. Het is de bedoeling om samen met mijn zoon Cliff Achterberg deze Omega MV6 in originele nieuwstaat te brengen
FB_IMG_1450463078159_zpsutsopncm.jpg

. foto's volgen zsm we zijn nog aan het uitzoeken hoe dat moet.
PS. we komen de MV6 showen op de O.O.P meeting van 21 mei.

Gr. Gerard, Cliff
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom. Ik ben niet enkel benieuwd naar de foto's maar ook naar je show op de meeting.
Kan je wel zeggen dat je een mooie kleur hebt op je wagen. d:)b
 

clach

Donateur 2023
Foto's plaatsen is nog niet zo eenvoudig, daar wil ik graag een keer uitleg bij hebben..... op mijn Facebook pagina staan er genoeg..... daar kun je, via een vriendschapverzoek, vast kijken...... Gr. Gerard
 

clach

Donateur 2023
Zo te zien wel al grondig bezig.
Ja zeker er zit wel wat werk aan deze Omega. Ik heb de Omega vorig jaar Juli gekocht ze stond toen 5 jaar stil en had net 160.000 km. gereden. Deze Omega stond bij een garagebedrijf die de auto van de eerste eigenaar had overgenomen. Na een grondige grote beurt ben ik er mee gaan rijden en knap hem tussendoor steeds verder op.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan