Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

even voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo allemaal ik ben patrick visser en ben een trotse opel omega bezitter het gaat hierom een opel omega 2.2 liter 4 cillinder

okee mijn probleem is eigenlijk mijn kachel hij blaast sints korte tijd lauuwe lucht en niet heet meer in het midden lauuwe lucht zijkanten kouwe lucht en voeten en onder de armsteun voor achter bizar koud net of dat de airco aan staat
het gaat trouwens om een klimaat control en waar bevind de drieweg klep zich is dat die buiten tussen de motor en het schudbord inzit

alstublieft hulp het is heel koud in de auto en hij verliest wat koelvloeistof niet op de grond onder de auo te vinden zal een busje van die korrels helpen ??????

met vriendelijke groeten patrick
 

ommie b2

Heer van Stand
Hallo Patrick, welkom op het forum. Ik hoop dat iemand je vragen kan beantwoorden, want ik heb geen idee...... Er staat al heel veel beschreven op het forum en er zijn er hier veel met kennis, dus het zal wel opgelost worden. Veel plezie in ieder geval met je omega en op het forum

toedels Yvonne
 

Joep

Verbannen
Welkom op het forum. :)

Driewegklep zit vanaf de voorkant gezien linksachter tussen de motor en het schutbord.
Zit op een erg vervelende plek om deze te vervangen. Misschien kun je er van onder beter bij hoewel je dan met je bak zit waar je langsaf moet.
 
Welkom... die zit inderdaad tussen motor en schutbord. .. met een beetje moeite kan je deze wel redelijk makkelijk verwijderen bij een 4cil
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan