Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Even voorstellen...

Goedenavond beste forumleden.

Mijn naam is Huigbert, 32 jaar en woonachtig in Arnhem.
Sinds pakweg 24 uur ben ik de kersverse eigenaar van een Opel Omega 2.2 B Caravan Automaat uit 2002. Het leek me direct leuk me bij dit forum aan te melden.

Ik ben erg blij met de kleur, de bekleding en de uitrusting van de auto. Ook is de auto erg goed onderhouden. De onderhoudsfacturen inclusief aankoopbon zijn aanwezig. De kleur is Petrol (blauw) en de bekleding wordt als 'Texas' aangeduid op de aankoopbon.
De kilometerstand is 176.000km. Als ik de onderhoudshistorie mag geloven is ca. 30.000km geleden door de Opel dealer in Vianen (waar al het onderhoud heeft plaatsgevonden) de motor vervangen voor een ruilmotor, waar tevens het uitlaatspruitstuk, de dynamo en talloze andere onderdelen zijn vervangen. Ook zijn 10.000km geleden de schijven, blokken en schokbrekers aan voorzijde vervangen.

Over 3 weken laat ik een lpg installatie inbouwen met klepsmering. Dat wordt heerlijk comfortabel én goedkoop rijden.

Ik zal nog wat foto's posten om jullie een beeld te geven van de auto.

Groetjes,

Huigbert
 
9adixmuz.jpg
 

ommie b2

Heer van Stand
Nou, als ik had moeten kiezen, was het geen blauw geworden hoor..... maar dat zal wel duidelijk zijn..... t is ook een mooie kleur, dit blauw...

Toedels Yvonne
 
Maandag gaan ze een lpg instalatie in de Corsa van me vrouwtje bouwen en ik moest er nog wat bespreken
Mijn lpg instalatie is daar ook ingebouwd in de Omega.
Top bedrijf en goede prijzen vergeleken bij andere. Vooral nu met die aanbieding.
Zag net bij agin op Facebook dat je auto daar ook op staat.
 
Bovenaan