Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

EVO 500 VELGEN OP EEN B2

Zo nu ben eindelijk eigenaar van een setje gave EVO500 velgen... mannen geen paniek deze worden niet oranje. ..

Hier al een kleine sneak and peak...

alhf7c.jpg

20ha72c.jpg

2wedsug.jpg


Gewoon vet...
 
Joep zei:
Ik vind ze niet zo mooi onder een B2.

Heb je al APK?

Tot eind van de maand was afgekeurd omdat ie 2mm te laag was... stelletje zeikerds over draagarmen en pu bussen niks gehoord<br /><br />-- 19 jan 2014 16:24 --<br /><br />
Ze ogen me klein

Heb je al APK trouwens?
Ze zijn toch 8.5jx18inch
 
Ik vind het mooie wielen, mooi ook de donkere ramen. Voorste zijramen mogen toch niet te donker zijn??
Althans in Nederland.

Gr Rob vK
 

Joep

Verbannen
rtvankampen zei:
Ik vind het mooie wielen, mooi ook de donkere ramen. Voorste zijramen mogen toch niet te donker zijn??
Althans in Nederland.

Gr Rob vK
Voorste zijramen zijn nog hetzelfde. Echter door de getinte achterramen en het donkere interieur lijkt het alsof ook voor is getint. :P
 
Marcel3.2 zei:
Ik vind het wel gaaf en uniek, ik zou nog wel eens OPV belgen willen op de Omega.
Komt het een beetje uit met ET waarde?

Ja hoor geen probleem is 8.5j Et 30... 235 40 18 rondom

Vette velgen marc... alleen dn deze zijn van Ats...
 
THe Evo rims are oner of the best looking rims. THey are nerly perfect for each car. I have seen them also onto an Vetrra i500 or Volvo V70. It was almost very good. THe only bad thing is that there was no original 10x18 rim.
 
Bovenaan