Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

ff ophalen

na een tijdje speuren ,eindelijk gevonden. de abs/ecu compleet. gelijk gebeld met die beste man.
ik heb nog nooit iemand zo ververbaasd horen klinken. _O- _O- kwam het nou omdat ik zij , ik kom hem morgen wel ff ophalen?????
en betaal 1200,waarop hij zij ,als jij morgen ochtend hier echt bent,mag je hem hebben voor 700 :s :s .
zo geschiede dat ik vanmorgen om 08:00uur bij die man voor de deur stond.

even waarom geloofde deze man mij niet?,
deze persoon woont namelijk in malmo zweden.
en dus voor 700 kronen , ongeveer 75euro heb ik vanmorgen eindelijk de abs/ecu in bezit.

1 van de voordelen van een internationaal chauffeur :w :w
 
Haha, mooi man. Als ik nog op Engeland zou rijden zou ik elke week een vrachtje voor mezelf of iemand van het forum hebben denk ik :-D.

Gr. Paul
 
ik rij ook soms naar engeland hoofdzakelijk heatrow dus wie weet
8)

het is nu 00:00 uur en weer terug in nederland.... ik rij bij brinkman trans holland in emmen 8)
 
Colinh zei:
kpl1boon zei:
ik rij bij brinkman trans holland in emmen 8)


Ok dan ben je ook vaak zat hier in de buurt zeker? Flora Aalsmeer. Zit je op die ex Oldenburger combi?





gr Colin
En barendrecht kom je ook nog weleens dan? Ben daar in Emmen ook vaak geweest, ff trailer omladen voor Scholve.

Gr. Paul
 
ben vandaag op aalsmeer geweest bij oldenburger, nu klaar om naar de boot te gaan ff naar oslo. als ik een mooie omega spot maak ik wel ff foto :w :w


ja barendrecht en omgeving kom ik ook vaak.
 
Bovenaan