Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

ff voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hee hallo allemaal,

Ik ben Mike, uit de Zaanstreek.Vrouw Carola leest mee ;)
Sjors ken ik nog, je linker buitenspiegelkap zit nog steeds goed gemonteerd hoor, is alweer ff een tijdje geleden maar toch :)
(Die rokende sedan in de buurt van Amsersfoort ...?)

Anyway, wat jammer dat ik jullie nu pas tref, want ik ga de Omega verlaten.
Ik ben in een situatie terechtgekomen dat 440 euro aan wegenbelasting niet meer rendabel is voor een auto waar 1 keer in de week mee gereden wordt dus er gaat wat goedkopers komen helaas helaas helaas.
Een forse stap achteruit autotechnisch gezien maart het is niet anders. -O-

Het blijft bovendien ook nog geeneens Opel meer, om het nog erger te maken, maar goed ik zal stoppen strakjes wordt het een wel erg treurig verhaal ...

Ohw ik heb nog wel een tip voor de B2 eigenaren, het dopje onder de motorkap waar bladeren in komen te zitten waardoor de paravan over gaat lopen als het ware kan je voorzien van een sponsje.
Dan kan het water er gewoon doorheen lopen, maar kunnen er geen bladeren invallen :)


Ik ga lekker forum lezen, en wat spulletjes scotten en mochten jullie wat willen weten van me twijfel niet maar vraag! d:)b :f
 
Als mijn situatie omslaat zal er vast wel een en ander weeg gaan veranderen hoor, maar momenteel kan en gaat het gewoon ff niet, spijtig maar waar :'(
Alsof ik een kameraad vaarwel zwaai ;w
 
Hallo Mike,

leuk dat je toch nog even langs komt.
En uiteraard vinden we het leuk als je regelmatig even komt buurten, al was het maar om niet helemaal het contact met de Omega te verliezen.

Er staat inmiddels behoorlijk wat in de database, dus genoeg te lezen, zou ik zeggen :)

:w Ruud
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Welkom Mike!

Jammer dat de Omega weg moet. En dan geen benzine variant ervoor terug? Misschien ooit nog eens. :)
 
Het is zoals het is. Niet meer, en niet minder.
Vandaag de handelaar de Omega laten zien, en die was eigenlijk meteen overtuigd.
(gek he :P)
Dus dat is afgerond einde van de week.

Ik heb alleen eventjes een andere vraag, over een onderdeeltje wat ik even niet kan plaatsen, wellicht dat een van jullie weet wat het is, ik kwam hem in de FAQ's niet zo gauw tegen namenlijk, en ben bang iets van mijn cabriolet weg te doen.

Dit onderdeel lag in het dashboardkastje.
eventjes schematisch afgebeeld dus :


omega_sleuteltje.jpg



Wie maakt me losssss?
 

Vega

Medewerker
Administrator
MetalRush zei:
Ziet er, voor mij, niet uit als een Omega onderdeel.

Uhh, dus wel. d:)b

Dat is een sleuteltje om de volelektrische stoelen tijdens een stroomstoring toch te kunnen verstellen.
 
Welkom Mike, jammer dat je met de Omega moet stoppen maar keep in touch zou ik zeggen misschien komt er nog eens een op je pad!




Vega zei:
Uhh, dus wel. d:)b

Dat is een sleuteltje om de volelektrische stoelen tijdens een stroomstoring toch te kunnen verstellen.

Dank je Vega.... weet ik nu ook wat er in mijn dashboardkastje ligt. d:)b Misschien eens me gebruiksaanwijzing lezen? :$
 
Ge-bruiks-aan-wij-zing ....., wat is dat dan?
Ik dacht dat er alleen maar rekeningen in mijn dashboardkastje lagen _O-
 
Mike, welkom, jammer dat je zon geweldige auto weg moet doen.
t kost idd een kruiwagen vol geld iedere maand, maar dan heb je wel wat! Maarja, als t niet meer gaat, dan gaat het helaas niet meer.

Ff een vraagje:
Heb je van die sleutel, waar je een tekeningetje van hebt gemaakt, de afmeting van het vierkante uiteinde?
Dan kan ik er eentje zelf maken, heb m namelijk nodig voor me passagiersstoel...

Robin
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Mijn stoel zonder geheugen is net zo electrisch als een met geheugen hoor. :P

Hij kan er alleen zelf niet over nadenken. _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan