Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Forum wordt onoverzichtelijk.

Opmerking/vraag over dit forum. Ik vind het forum een beetje onoverzichtelijk worden door het toevoegen van “ Garage van”. Nu heb je een topic van iemand met een “garage van” en los daar van staat dan weer het reageer topic. En niet altijd is alles gemakkelijk terug te vinden omdat ook vaak het reageer topic door een ander forum lid word op gestart. Dus je kunt het niet op naam terug vinden.
Nu mijn oplossing, kan er niet bij forumoverzicht bij De werkplaats een verwijzing komen naar “Garage van”? En een koppeling tussen “Garage van en het reageer topic.
Even een voorbeeld Ralph zijn turbo bij het reageer topic staat foto, s in “garage van” ik moest het forum weer door spitten om dat topic te vinden. Begrijp mij niet verkeerd ik vind het topic “garage van” interessant om te lezen en te zien.
Mvg, Jan Wieger
 

Vega

Medewerker
Administrator
Jan,

Sommige hebben gekozen voor een apart reageer gedeelte (onder ander ik ook) hierdoor blijven de mod topics schoon van commentaar.

Ik kan mij voorstellen dat het soms onhandig is, maar het is wel duidelijk.

Bv bij Ralph is er een mod- en een reageer forum dus alles wat daar staat slaat op items in zijn mod forum.

Dit is ook waarom ik er steeds op wijs dat iemand met een eigen garage daar zijn items inzet en niet andere topics vervuild.

Ik zal het er eens met Ruud er overhebben hoe we het beter kunnen doen, helaas door de vakantie en werk drukte loopt het forum achter op de aanpassingen en verbeteringen. Ook dat is voor ons nog een aandachtspunt.

Binnenkort gaat het forum op de schop en komen er grote veranderingen, het forum zal op dat moment niet toegankelijk zijn.

Mochten er leden zijn met goede ideeën hoe het anders of beter kan, laat het ons vooral weten.
 
Vega,
Dat de topics gescheiden zijn vind ik ook goed leest ook beter, Maar wat ik bedoel is dat er bv een koppeling link tussen de topics is. Als ik in “garage van” zit te lezen met een simpele muis klik naar het hier bij horende reageer topic ga en anders om ook.
Wacht rustig af wat er allemaal gaat veranderen. Ga vooral zo door het is een mooi en interessant forum om te lezen.
Mvg, Jan Wieger,
 
Nog even een korte reactie van mijn kant...
Zoals Peter al aan gaf, is het de keuze van de betreffende showroom om deze gemengd óf juist gesheiden te houden qua reacties.
Het forum heeft geen intelligentie om gescheiden onderwerpen automatisch te koppelen (misschien dat we dat middels een SQL script kunnen automatiseren, dat moeten we dan onderzoeken.
Tot dan is het aan de eigenaar van de betreffende showroom om deze linkjes zelf aan te leggen (indien hij/zij weet hoe dit moet én dat wil toepassen).
Prioriteit heeft nu het forum zelf; om deze weer te voorzien van onze voormalige (en nieuwe) modificaties.
 
Hier ook even een vraag waarom moet ik af en toe opnieuw inloggen met met password en username terwijl ik heb geklikt op aut. inloggen en waarom is het soms nederlands en soms engels toch wel verwarrend en niet handig. |:( :N
 
Dat is afhankelijk van jouw eigen systeem.
Ik log in met 4 verschillende devices en ken dit probleem niet.
Wil niet zeggen dat het niet aan het forum kan liggen, maar ik vermoed dat er meer mensen deze opmerking zouden hebben gemaakt.
Taal is afhankelijk van de landinstellingen op jouw pc/laptop/tab/gsm.
 
jacques zei:
Hier ook even een vraag waarom moet ik af en toe opnieuw inloggen met met password en username terwijl ik heb geklikt op aut. inloggen en waarom is het soms nederlands en soms engels toch wel verwarrend en niet handig. |:( :N
Het zou kunnen dat je je cookies op automatisch verwijderen hebt staan ( na een bepaalde tijd) en zo worden ook de opgeslagen instellingen van het forum gewist.

Gr. Paul
 
Taalinstellingen zijn inderdaad leidend, ik denk dat je google Chrome gebruikt met de auto translate functie aan, dan kan dit inderdaad voorkomen ;)
 
Bovenaan