Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Fout van garage

Hallo,

zolas in ander topic was het vermoeden van de garage welke ik door de anwb toegewezen kreeg na een geknapte multiriem, dat mijn inlaat spruitstuk gescheurd was door hitte van het blok.
Deze hebben ongeveer een uur gezocht, met lekspray en dergelijke, maar niets kunnen vinden.
Toen ik de auto ging ophalen zeiden ze dat ze het wel opgelost kunnen krijgen maar dat de auto nog ff moest blijven staan.

Ben hier niet op in gegaan en heb de auto ( na betaling van € 326,-??!! multiriem /spanrol /arbeid en uitlezen) mee naar huis genomen.

Heb een afspraak gemaakt met een OPELmonteur met een eigen garage waar ik net van terug kom.

Diagnose: bij demonteren en monteren van nieuwe multiriem heeft de garage wat slangen moeten loshalen
en één van de slangen zijn ze VERGETEN vast te zetten.( dit was door de monteur in 2 minuten gezien)Dit is direkt opgelost.
Denk dat ik morgen ook maar ff een telefoontje richting Vianen moet plegen :(

Heeft hem ook nog uitgelezen met de tech2 en kwamen ook heel andere meldingen als van de andere garage.

Dus na wat tegenslagen met de Omega eindelijk een flinke meevaller

Heb € 20,- afgerekend voor de montage van de slang en het uitlezen.

Jullie weten nu wel wie hier de koning te rijk is 8)7 8)7 *O*

Grtz Ramon en met een wat geruster hart op naar de 20 ste
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Tja aan de ene kant... erg jammer weer zoiets. Wel mooi dat je nu een mooi lopend blok hebt. :)
 
Yep,

zulke dingen gebeuren nu eenmaal maar je weet niet hoe blij ik ben dat het niet het spruitstuk is.

Ook dat na het multiriem verhaal de koppakking er heelhuids is afgekomen d:)b

Grtz Ramon
 

yoyo

The UK brothers
Natuurlijk ben je blij dat hij weer mooi loopt, maar het gevoel dat je jezelf een beetje getilt voelt kan ik goed begrijpen.
Maar oke, nu maar weer lekker toeren met je Omega toch?
 
Goeie geluiden, Ramon :Y

We zien je overmorgen, waarschijnlijk met een big smile op die koker van je, wel verschijnen :>
 
Dat is wel erg slordig ja, maargoed dat het nu is opgelost.

Je kan je toch ook naar een Opel Dealer laten slepen? Of een garage naar keuze?
 
Ja klopt, zou evt. kunnen maar dacht dat anwb wel redelijk hun goede en "slechte" garages in hun omgeving kennen.
Volgens de wegenwachthulp was dit een goede/kundige bovag garage.
Is ook een automaat dus wilde niet té ver laten slepen.
Mss heb ik gewoon pech gehad en was dit een incident.

Ben ook allang blij dat er niets van blijvende schade is achtergebleven.

grtz Ramon
 
@ Jack

Heb inmiddels in eigen woonplaats een kundige opelmonteur gevonden.
Was bij hem geweest omdat garage in Vianen vermoeden had van gescheurd spruitstuk.
Opelmonteur deed de kap open en zag binnen 2 minuten dat ze vergeten hadden om een slang
nét naast de multiriem aan te sluiten.
Heeft de slang gemonteerd en ook uitgelezen met de tech2, ongeveer 40 minuten bezig geweest en € 20,-
afgerekend.
Ook toen hij de kap opendeed zag hij meteen dat enkele slangetjes ( achter motor,0nder paravaan) niet
goed zaten aangesloten.
Heeft meteen eea gecheckt en je zag gewoon dat hij meerdere keren aan een v6 gewerkt had.
Hij kon zo aanwijzen waar alles zat en wist van alles de werking te vertellen en de oplossingen welke hij aanboodt sloten precies aan op wat ik hier op het portal gelezen had, dus heb het gevoel dat ik nu een goede
monteur heb gevonden.
Heb ook meteen afspraak gemaakt voor grote beurt: kosten € 200,- ( hij besteldt alles origineel via de Opel)

Grtz Ramon
 
Hey,

zit je weer in de cabine achter je laptopje ;)

graag gedaan, en hoop idd dat ik nu ff klaar ben.
Waren wel kleinigheidjes maar alles bij elkaar lijkt het wat meer.

Grtz Ramon
 

yoyo

The UK brothers
Dat zijn weer goede berichten, blij dat je een monteur gevonden hebt waar je de Omega
bij achter kan laten.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Zulke contacten zijn waardevol, ik denk dat je daar goed mee geholpen bent Ramon.

Nu hopelijk vooral lekker genieten van die fijne V6. :)
 
Bovenaan